راهکار های ايجاد پيام هاي بازرگاني كار آمد

راهکار های ايجاد پيام هاي بازرگاني كار آمد

اين متن يك گزيده ي ويرايش شده از كتاب طرح بازاریابی، نوشته ي  رابرت دبلیو بلای است كه توضیح می دهد چگونه می توانیدبا اجراي يك طرح بازاریابی 12 مرحله اي بازار فروش خود را توسعه دهيد. در این گزیده ویرایش شده، بلای  10 راهكار آسان  ولي بسيار كار آمد را در ایجاد پیام های بازاریابی ارائه مي دهد.

هنگامی که شما یک استراتژی بازاریابی را به منظور خاصي طرح ريزي مي كنيد، بايد توجه داشته باشيد كه تاكتيك هاي درست را براي براي پياده سازي استراتژي خود شناسايي كنيد.  تاکتیک در واقع عمليات و فعاليت هايي است كه برای پیاده سازی استراتژی های خود انجام مي دهيد. تفكر با دقت در اين مورد موجب مي شود شما بتوانيد پاسخ هاي مطلوبي را كه در تلاشيد به مخاطبان خاص خود بدهيد را تعيين كنيد. به عنوان مثال ، مي توانيد از آنها بخواهيد:

  • برای دریافت اطلاعات بیشتربه سايتتان مراجعه كنند.
  • یک نظرسنجی آنلاين را پر كنند. با اپراتور فروشنده تماس بگيرند و يا درخواست تماس از طرف فروشنده را ثبت كنند .
  • شرکت در يك وبینار رایگان.
  • برای اطلاعات بیشتر تماس بگيرند.
  • همه موارد یک جلسه فروش و یا ارائه حضوري بيان شود.
  • یک سمینار رایگان و یا کارگاه برگزار شود.
  • نسخه ی نمایشی محصول (دمو) را كه به صورت رایگان است امتحان كنند.
  • فرصت يك ماه استفاده رايگان داشته باشند تا تصميم نهايي را اتخاذ كنند.
  • در بازار هدفي كه شناسايي كرديد محصولتان را ارائه كنيد.
  • امكان خرید کالا با کارت اعتباری را فراهم كنيد.

سپس ، بايد تعیین كنيد كه چه پیامي باعث ايجاد انگيزه در مخاطبان براي اقداماتي كه شما در نظر داريد مي شود. همچنين در نظر داشته باشيد كه "از چه موادي در پيامتان مي توانيد استفاده كنيد؟" "توصیفات، مطالعات موردی ، نامه یا یادداشت تشكر و سپاس و يا مواردي از اين دست را مي توانيد در پيامتان جاي دهيد؟" با انديشيدن در اين مورد می توانيد تصمیم بگيريد  که چه تاکتیکي با احتمال زیاد شما را به نتيجه مورد نظرتان مي رساند.

در اینجا چند نكته به منظور راهنمایی در ساختن یک پیام براي  تولید عكس العمل مورد نظر شما از طرف مخاطب ارائه مي شود:

1. آزمون "خب كه چي؟".

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: راهکار های ايجاد پيام هاي بازرگاني كار آمد

  • Created on .
  • Hits: 926

چه چیزهايي باعث برتري شماست؟ طرح کسب و کار و نقاط قوت برجسته.

چه چیزهايي باعث برتري شماست؟ طرح کسب و کار و نقاط قوت برجسته.


شما بايد مزیت های رقابتی کسب و کارتان را در تمام قسمت هاي طرح کسب و کار شناسایی کنید. ازشناخت كامل رقبا تا بخش توضیحات جزئیات محصول ، همه را بررسي كنيد تا به شناسایی نقات قوت خود دست يابيد.
براي شناخت مزيت هاي رقابتي تان اين سوال ها را از خود بپرسيد:
1. چرا مردم به جاي خريد از رقيبم از من خريد مي كنند؟
در پاسخ به این سوال به ویژگی های منحصر به فرد محصول فکر كنيد. از مشتریان خود را بپرسید که چرا آنها از شما خريد كردند. از آنها كه نمي خرند علت را جويا شويد. همچنين از سرمايه گذارتان، همکارانتان ، و هر کسی که می توانید بپرسيد.

از نظر سنجی آنلاین استفاده كنيد، مطالعات درباره احساس مردم در زمينه كسب و كارتان داشته باشيد، اينكه دوست دارند محصول شما چگونه و به چه صورت و كجا عرضه شود را بيابيد، و در برنامه ريزي هاي خود لحاظ كنيد.

2. چه چيزي باعث متفاوت بودنم و (اميدوارم) بهتر بودن من است؟
مزیت رقابتی در صورتي كه شرکت شما در عمل در مرحله آغاز یک صنعت جدید باشد . اهميت خود را از دست مي دهد. وقتی هيجان بازار و فروش در یک شاخه يا محصول جدید در حال رشد سریع باشد، حتي اگر بهترين هم نباشيد می توانید ادامه دهيد، كسب و كارتان را سر پا نگه داريد و به موفقيت برسيد. اما اگر شما قصد داشته باشيد سهم بازار را در یک صنعت بالغ از ميان رقباي كهنه كار به دست بياوريد، مزیت رقابتی داراي اهميت زيادي خواهد شد. بدون يك يا چند مورد قانع کننده برای بسیار متفاوت و بسیار بهتر از بقیه بودن ، طرح کسب و کار شما یک دوره زماني سخت و پر نوسان را طي خواهد كرد.

 

منبع: www.entrepreneur.com

  • Created on .
  • Hits: 969

قصد راه اندازي كسب و كاري جديد در سال نو را داريد؟ از اين پنج اشتباه در آغاز راه دوري كنيد

قصد راه اندازي كسب و كاري جديد در سال نو را داريد؟ از اين پنج اشتباه در آغاز راه دوري كنيد


اگر شما در حال برنامه ریزی براي شروع یک کسب و کار درسال جديد هستيد، بدون شک پر از هیجانيد. در حالی که همه كساني كه شروع به راه اندازي يك كسب و كار مي كنند هیجان اولیه، شیفتگی و عزم و اراده بزرگي را دارا هستند، اما در واقع شما نیازمند اطمينان و احتياط هستيد تا بتوانيد با مشکلات رایج که منجر به شکست کسب و کار مي شود مقابله كرده و از آنها بگذريد.
جلوگیری از انجام این پنج اشتباه در آغاز راه، بسیاری از کارآفرینان تازه كار را موفق كرده است.

 wordpress-beginner-mistakes وبلاگ


1. انتظار موفقیت یک شبه
تعداد بسیار کمی از کسب و کار ها يك شبه از كليد زدن و آغاز راه به موفقيت رسيده اند. گرچه انكار نمي كنيم كه ممكن است اين اتفاق بيفتد اما در موارد بسيار نادر و خاص . رسانه ها همیشه مشتاق صحبت كردن درباره ي يك استارت آپ خاص هستند كه در عرض مدت بسيار كوتاهي پيشرفت زيادي داشته و ارزش سهام آن بعد از گذشت مثلا دو ماه چندين برابر شده است،در حالي كه در واقع تبديل شدن به یک کسب و کار چندين ساله و باقي ماندن در بازار براي مدت زياد و طولاني، به سختی راه رفتن بالاي سطح آب است.
بنابراین، با آگاهي به اين موضوع كه به طور بالقوه ممکن است نیاز به زمان طولانی داشته باشيد تا كسب و كارتان را از زمين بلند كنيد به سمت آغاز كار برويد. اگر كارتان به سرعت پيش رفت ، که یک اتفاق مثبت و عالي است، اما بهتر است انتظاراتتان واقع بینانه باشد تا به نا امیدي منجر نشود.
2. فرض اينكه فروش خود به خود اتفاق مي افتد
مهم نیست که محصول یا خدماتي كه ارائه مي كنيد چه قدر بزرگ و خوب است - اگر هیچ کس نداند که وجود دارد و كار شما را نشناسد، کسب و کارتان محكوم به فناست. شما بايد کسب و کارتان را به درستي در بازار عرضه كنيد را و به طور مستقیم در مقابلديدگان مخاطبان خود قرار دهيد.
يك شرکت بازاریابی آنلاین تعداد زیادی سوال از سمت استارت آپ ها دريافت كرده بودند که همگي با اين مضمون بوده اند كه : "در صورتي كه بودجه بازاریابی نداشته باشيم چه كنيم؟ " در واقع، راه هاي زيادي وجود دارد. منابع و راهنمايي هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد.

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: قصد راه اندازي كسب و كاري جديد در سال نو را داريد؟ از اين پنج اشتباه در آغاز راه دوري كنيد

  • Created on .
  • Hits: 889

طراحی بوم مدل کسب و کار جدید

طراحی بوم مدل کسب و کار جدید

بوم مدل کسب و کار توسط الکساندر استروالدر براساس آخرین کتابش "  هستی شناسی مدل کسب و کار " ارائه شده است که بلوک های سازمان یافته برای فعالیت ها را شرح می دهد. بوم مدل کسب و کار هم به کسب و کار های نوپا و هم آنهایی که مدتی است شروع به کار کرده اند، این توانایی را می دهد تا برنامه ریزی های مدیریت استراتژیک و طرح های بازاریابی به خوبی عملیاتی شوند.

طراحی این بوم،  مدل کسب و کار شما را سیستماتیک نشان می دهد، و شما می توانید آزادانه هر یک از اجزای کسب و کار خود را در عناصر بوم خود بچینید. (این همچنین بدین معنی است که شما لازم نیست تمام قسمت ها را تعریف کنید و تمام فیلد ها را پر کنید). لیست و سوالات زیر به شما کمک خواهد کرد برای ایده ی بکر خود مدل کسب و کار دقیقی طراحی کنید.

business-model-canvas وبلاگ

 

1. شرکای اصلی:

الف ) شرکای اصلی و تامین کنندگان مالی شما چه کسانی هستند؟

ب) انگیزه برای مشارکت چیست؟

2 . فعالیت های کلیدی

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: طراحی بوم مدل کسب و کار جدید

  • Created on .
  • Hits: 1695

رازهایی برای میلیونر شدن در دهه ۲۰ زندگی

میلیونر شدن در دهه ۲۰ زندگی نیز امکان پذیر است.

تصور کنید که شما می توانید تبدیل به یک میلیونر شوید. چقدر عالی می شود که به میزان پول مورد نیاز خود برای آن نوع از زندگی که دوست دارید برسید؟ حالا تصور کنید که شما در دهه ی ۲۰ زندگی خود این میزان دارایی را در اختیار داشته باشید؟

حتی اگر فکر می کنید که میلیونر شدن، خیلی رویایی است، ولی بهتر است بدانید که این امکان وجود دارد که در سنین جوانی، تبدیل به یک میلیونر شوید. میلیونر های ۲۱ یا ۲۳ ساله ای وجود دارند که فقط با تحصیل یا آموزش به این موقعیت دست نیافتند، کار سخت و رویکرد صحیح چیزی است که در این راه، مورد نیار است. آنها ثابت کرده اند که این امکان وجود دارد که بتوان در سنین جوانی میلیونر شد. البته توجه داشته باشید که این قوانین را می توان در هر سنی اجرا کرد، زمانیکه قوانین به درستی دنبال شوند، می توانند به شما کمک کنند که زودتر از آنچه که تصور می کنید، تبدیل به یک میلیونر شوید. در ادامه چند قدم برای میلیونر شدن را با هم بررسی می کنیم.

  1. بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر بخواهند تبدیل به یک میلیونر شوند، باید کار های خسته کننده،انجام دهند. آنها فکر می کنند که برای میلیونر شدن تنها باید از طریق مشاغل سنتی مانند تبدیل شدن به یک وکیل، دکتر یا بانکدار اقدام کنند. (در واقع، این مشاغل معمولا محدودیت درآمد دارند و بسیار دشوار هستند). فشار را کنار بگذارید، نه اینکه تحصیلات نقشی در ادامه ی زندگی شما نداشته باشد ولی همه ی تصور انسان از زندگی نباید داشتن مشاغل سخت و آموزش های آکادمیک باشد. لازم نیست برای تبدیل شدن به یک میلیونر لزوما به سختی تحصیل کنید.
  2.  اگر به دنبال یک هدف برای تبدیل میلیونر شدن هستید، به داشتن یک نوع کار خاص قانع نشوید، فارغ التحصیلی تقریبا به این موضوع بی ربط است. کلاس های متفاوت تنها برای شما هزینه آور هستند، آنها می توانند شما را در بدهی قرار دهند. اگر می خواهید یک میلیونر شوید، می توانید همه ی چیزهایی را که نیاز به یادگیری دارید، به صورت آنلاین و بدون هزینه های کمک درسی، آموزش ببینید.

    chanel وبلاگ

ادامه مطلب: رازهایی برای میلیونر شدن در دهه ۲۰ زندگی

  • Created on .
  • Hits: 850