کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت

هدف بیشتر ایمیل های تجارت به تجارت دستیابی به ثبت نام های بیشتر است ، اما بسیاری از آنها خطا می کنند و بیش از استفاده ، ضرر می کنند.

کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت عموما سنگین و اغواگرانه به نظر می رسند. بعضی ها دارای یک تصویر بزرگ به همراه اصطلاحات بازاریابی گونه هستند. اکثر آنها نمی دانند چه چیز ممکن است خریدار مناسب را به خود جلب کند و نمی دانند چگونه ارزش های واقعی و تناسب را به صندوق های پستی تحویل دهند.

هدف اکثر کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت جذب یک مشتری است که اغلب از طریق یک کاغذ سفید ، وسمینار یا مطالعه موضوعی انجام می شود و نیازمند ثبت نام و یا شرکت کردن هستند. کاری کنید که مسیر ثبت نام، به آسانی قابل پیمودن باشد.

هدف برخی از کارزار های ایمیلی تجارت محور سطح بالا، دستیابی به کلیک فوری یا ثبت نام نیست، بلکه مطالعه ایمیل و سپس ارجاع آن به فرد مناسب است. فروش نرم افزار های گران قیمت یا تجهیزات انفورماتیک را در نظر بگیرید. افراد اندکی تنها با یک ایمیل، تجهیزات 200 هزار دلاری را می خرند. اما اگر کار به درستی انجام شود، کارزار شما از سوی تصمیم گیران مربوطه، مورد توجه قرار خواهد گرفت و امکان یک گفت و گوی تک به تک فراهم خواهد آمد.

این که کاری کنید تا ایمیل شما مورد توجه قرار گرفته و مطالعه شود ، می تواند به نحو تاثیر گذاری بر ضمیر افراد بستگی داشته باشد، به ویژه در سطح مدیران ارشد. اطمینان حاصل کنید که اهمیت (واقعی یا فرضی) مخاطبان خود و وقت آنها را مورد توجه قرار می دهید.

در این کتاب برخی از اقدامات موثر بازاریابی ایمیلی تجارت به تجارت را مرور می کنیم.

برای دانلود کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت کلیک کنید

کتاب فرآیند مدیریت استراتژیک

شامل سر فصل های:

استراتژی چیست؟

مدل کسب و کار چیست؟

 تفاوت استراتژی و مدل کسب و کار چیست؟

مفهوم مدیریت استراتژیک چیست و چرا به استراتژی نیاز است؟

" چگونه" هایی که استراتژی های سازمان را تعیین می کند.

جلوه های عملی استراتژی کدامند؟

تحلیل رقیب

تعیین عوامل کلیدی موفقیت

تعیین قوت های منابع و توانایی های رقابتی

تعیین ارزش رقابتی منابع

استراتژی و مزیت رقابتی

استراتژی رقابتی چیست؟

پنج استراتژی رقابتی اصیل

کار پیاده سازی استراتژی

چرا پیاده سازی استراژی در مدریت کاری دشوار است؟

هشت عنصر پیاده سازی و اجرای استراتژی

هدف پیاده سازی استراتژی چیست؟

فرهنگ و رهبری

چرا فرهنگ مهم است؟

قدرت فرهنگ

 

برای دانلود کتاب فرآیند مدیریت استراتژیک کلیک کنید

 

 

girl وبلاگ

دختری که کسب و کار خود را در ۸ سالگی راه انداخت

مایا پن، دختر نوجوان 13 ساله ای است که کسب و کارش را در 8 سالگی راه انداخته. او در این ویدئو توضیح می دهد که چطور توانسته با این سن کم، محصولاتش را در کشورهای مختلف به فروش برساند.

برای دیدن فیلم کلیک کنید .

compani وبلاگ

۵ عامل موثر در موفقیت کمپانی های بزرگ

چه فاکتورهایی بیشترین تاثیر را در موفقیت کمپانی های بزرگ داشته اند؟

بیل گروس موسس سایت Idealab (که خود موسس بیش از 100 کمپانی نو پا بوده) در این ویدئو به این سوال پاسخ می دهد.

برای دیدن فیلم کلیک کنید.

 

boom وبلاگ

طراحی بوم ارزش پیشنهادی

 این فیلم شامل توضیحاتی در مورد بوم ارزش پیشنهادی است، که برای تکمیل دقیق تر بوم مدل کسب و کار بسیار مفید خواهد بود.

برای دیدن فیلم کلیک کنید