ویژگی های برنامه ای که با آن به هدفتان می رسید

ویژگی های برنامه ای که با آن به هدفتان می رسید

تفاوت بین رویا و هدف در پیاده سازی (اجرا)،نوشتن و ایجاد طرح اقدام برای دستیابی به هدف است . هم اکنون وقت آن است که برنامه کاری خود را بنویسید.

ذهن ما با دستورالعمل های دقیق بهتر کار می کند .برای باز کردن یک قفل سه رمزی ،18333 حالت مختلف وجود دارد.اگر حداقل ترتیب اعداد را بدانید کارتان راحت تر می شود اگر رمز را ندانید دایم باید با سعی و خطا هر چیدمانی را امتحان کنید . داشتن یک برنامه ،دستورالعمل هایی را به ذهن شما می دهد تا راحت تر قفل استعدادهایتان و درهای موفقیت را باز کنید.

به برنامه هایی فکر کنید که بتوانید با آن به اهداف تان برسید.

1-جدول زمانی خود را محاسبه کنید

ببینید به چقدر زمان نیاز دارید تا به آنجا برسید؟

2-مسیرتان راترسیم کنید

هزاران راه برای رسیدن به مقصد وجود دارد. کدام را انتخاب می کنید؟چه نقاط پیشرفتی در این راه وجود دارد که باید به آن ها برسید؟چطور می خواهید به آن ها دست پیدا کنید؟چقدر زمان نیاز دارید تا به هریک از این نقاط برسید؟

3-همسفرانتان چه کسانی هستند؟

چه کسانی در این سفر شما را همراهی خواهند کرد،همسرتان؟فرزندان یا والدین تان؟اعضای تیم تان ؟مهم ترین موضوع این است،کسانی که در این مسیر همراهتان هستند ،با نقشه شما موافق باشند.

chanel وبلاگ

 

ادامه مطلب: ویژگی های برنامه ای که با آن به هدفتان می رسید

  • Created on .
  • Hits: 995

رسیدن به هدف ، به این که شما چه میکنید ، ارتباط ندارد !

رسیدن به هدف ، به این که شما چه میکنید ، ارتباط ندارد !

اولین چیزی که پس از نوشتن اهداف بر روی کاغذ ، به ذهن هر کسی میرسد : این است «حالا چه کار باید بکنیم که به این اهداف دست یابم ؟ » متاسفانه این سوال درستی نیست ..

دارن هاردی نویسنده کتاب "امسال تکرار نخواهد شد" از خاطره ای صحبت کرده که زندگیش را تغییر داده . او میگوید :  روزی در همایشی شرکت کرده بودم که فرد سخنران از حضار پرسید : «کدام یک از شما بیشتر میخواهید ؟» او در ادامه گفت «اگر میخواهید بیشتر داشته باشید، باید بیشتر باشید .» موفقیت انجام یک برنامه نیست . تبدیل شدن به یک برنامه است .کاری که انجام میدهید ، اهدافی که دنبال میکنید ، همه و همه از شما فاصله میگیرند . دقیقا مثل دنبال کردن یک پروانه است .

موفقیت چیزی است که توسط شخصیت تان آن را جذب میکنید . باید باتمام وجود ،جزیی از برنامه باشید . این که برنامه هایتان جزیی از شما باشند ، اصلا درست نیست . اولین باری بود که چنین نظر برعکس و متفاوتی را می شنیدیم.

سپس ادامه داد: «برای بهتر شدن اوضاع ، باید خودتان را تغییر بدهید. وقتی تغییر میکنید ، همه چیز برایتان تغییر می کند . برای این که همه چیز بهتر شود ، شما هم باید بهتر شوید .»

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: رسیدن به هدف ، به این که شما چه میکنید ، ارتباط ندارد !

  • Created on .
  • Hits: 1159

محتوا همچنان پادشاهی می کند!

محتوا همچنان پادشاهی می کند!

 

چالشی ترین موضوع بازاریابی دیجیتال در سال 2016 بازاریابی محتوا خواهد بود . شرکت ها سرمایه گذاری های وسیعی در حوزه بازاریابی خواهند داشت. در این متن به 8 روند برتر بازاریابی دیجیتال خواهیم پرداخت. 

 

mohtava وبلاگ

69% کمپانی ها بر مدیریت محتوا و توسعه وبسایت تمرکز می کنند.

53% نیز از توسعه اپلیکیشن موبایل و شبکه های اجتماعی جهت برقراری ارتباط پیوسته با مشتری استفاده می کنند.

88% درصد از کمپانی های B2B در حال حاضر از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.

78% از این کمپانی ها تولید محتوای خود را نسبت به سال قبل افزایش دادند.

90% از مشتریان، محتوا را به دیدن آگهی های تبلیغاتی کمپانی ها ترجیح می دهند.

78% از مشتریان نیز تمایل بیشتر به برقراری رابطه پیوسته با کمپانی هایی دارند که محتوا در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

1- محتوای تعاملی یک نکته کلیدی است

با ارایه محتوای تعاملی مشتریان احساس می کنند که اطلاعات صحیحی جهت اخذ تصمیمات درست برای خرید، دریافت می کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبادل محتوا نه فقط در بین مصرف کنندگان بلکه برای ارتباطات بین کمپانی و مشتری و حتی شخصیت های مطرح و طرفدارانشان مورد استفاده قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی برتر مانند فیسبوک با قرار دادن تعامل بین مردم ، شخصیت ها و شرکت ها، خود را به یک پلتفرم تعاملی تبدیل کرده اند.

 

2- ویدئو را فراموش نکنید

ویدئو یکی از کلیدهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال به حساب می آید. بسیاری از مردم با تماشای ویدئو نسبت به خواندن متون راحت تر هستند.

100 میلیون نفر در سرتاسر جهان هرروز به صورت آنلاین ویدئو تماشا می کنند.

 chanel وبلاگ

ادامه مطلب: محتوا همچنان پادشاهی می کند!

  • Created on .
  • Hits: 841

برندینگ در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی

branding وبلاگ

یکی از مباحث اصلی در هر کسب و کاری برند سازی و نمادین کردن آن کسب و کار است. متن زیر به اقتباس از یکی از سخنرانی های آقای حسین طاهری مدیر عامل  آژانس تبلیغاتی 128 در حوزه ی کسب و کار اینترنتی برگرفته شده است:

برندینگ در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی و فضای مجازی متفاوت است. در این میان مهم ترین تفاوت این است که در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه وب به خودی خود یک رسانه است، کسب و کار نیز محسوب می شود. در برندینگ فضای مجازی نقش تجربه های مشتری بسیار مهم است. در چند سال اخیر سرعت رشد کسب و کار های اینترنتی انفجاری بوده است و با این رشد انفجاری و تعداد برندهای زیادی که وجود دارد، دیگر این فروشگاه ها نیستند که می فروشند، بلکه مردم هستند که می خرند. مردم در این زمان وقت و حوصله ای برای پذیرش اطلاعات ندارند، در واقع در دنیای اطلاعات زده ای به سر می بریم. در این زمان، اعتماد به برند جای تصمیمات منطقی خربداری کالا را گرفته است. چالش اصلی که در فضای کسب و کار های اینترنتی این است که تمرکز اصلی صاحبان این نوع کسب و کار بر روی ویژگی ها، مزایا و در واقع اطلاعات بیش از حد، قرار گرفته است، این در حالی است که مردم به تجربه و خاطره ای که یک برند برای آنها می سازد بیشتر توجه می کنند، در واقع برند چیزی جز خاطره نیست. میزان تعهدی که افراد به این خاطره دارند، میزان وفاداری آنها را به آن برند، ایجاد می کند و مهم است که در بخش طراحی رابط کاربری این موضوع رعایت شود. روانشناسان معتقد هستند که دو فاکتور برای انسان ایجاد خاطره می کند و به طور خاص زمانی که می خواهید به کودکی آموزش دهید، این دو مورد را در نظر بگیرید: یکی روایت داستان و دیگری بازی. امروز بزرگترین و موفق ترین شرکت هایی که در دنیا به کسب و کار اینترنتی مشغول هستند، بازی های خوبی را طراحی کرده اند و تفاوت های خود را به واسطه ی بازی ها و داستان ها بوجود می آورند. در واقع علت اینکه ما دوران کودکی را دوس داریم این است که مملو از بازی ها و داستان ها بوده است.
با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در ایران به 82 درصد رسیده، دلیل این رشد انفجاری را می توان تغییر عادت های خرید دانست. اکنون باید این تغییر عادت را درک کرده و سریع تر به مولفه های آن پیوست.
به یاد داشته باشید که برند آن چیزی است که وقتی شما در اتاق نیستید، در مورد شما می گویند. باید به برند گپ ها و لغزش برند ها توجه داشت.
5 مولفه ی مهم که برند ما را در فضای وب می سازد:

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: برندینگ در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی

  • Created on .
  • Hits: 984

شش گام اساسی یک برنامه بازاریابی

شش گام اساسی یک برنامه بازاریابی       

کسب وکار نیاز به یک چشم انداز ، چشم انداز نیاز به راهبرد ، راهبرد نیاز به برنامه ، و برنامه نیاز به عمل دارد . یک ضرب المثل ژاپنی می گویید : "چشم انداز بدون عمل رویایی نیمه روز است. عمل بدون چشم انداز کابوس است "

هر کسب کاری احتیاج به یک برنامه بازاریابی دارد که شامل شش گام است :

تجزیه و تحلیل وضعیت ، اهداف ، راهبرد ، تاکتیک ، بودجه وکنترل.

  • تجزیه تحلیل موقعیت

در این حالت عوامل کلان محیطی ( اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تکنولوژیکی ) و کنشگران یعنی (شرکت و رقبا ) و محیط آنها را بررسی میکند .

این تجزیه تحلیل    S.W.O.Tنامیده می شود .

 Strength نقاط قوت -Weaknesses  نقاط ضعف - Opportunities فرصتها -Threats  تهدیدها .

  • اهداف

با شناخت بهترین فرصت ها از تجزیه و تحلیل محیطی ، شرکت آنها را درجه بندی می کند و آرمان ها و یک جدول زمانی برای نیل به آنها را تعیین می کند. علاوه بر این ، شرکت اهداف را با توجه به منافع ذینفع ها  ، شهرت شرکت ، فن آوری و سایر موارد تعیین می کند .

  • راهبرد

هر هدفی را میتوان با روش های مختلفی دنبال کرد . این وظیفه راهبرد است که موثرترین روش را برای نیل به اهداف انتخاب کند.

  • تاکنیک

اعمال و فعالیت های طرح ریزی شده شرکت نیاز به هزینه دارد که این هزینه ها بودجه را تشکیل می دهند و برای نیل به اهداف ضروری است .

chanel وبلاگ

ادامه مطلب: شش گام اساسی یک برنامه بازاریابی

  • Created on .
  • Hits: 929