10 روش ترغیب سلبریتی ها برای استفاده از محصول شما

 

امروزه هر برند مد، زیبایی، و یا شیوه زندگی ، نیازمند مشهور شدن برای پرتاب کسب و کارش به سمت موفقیت است. اما در صورت نداشتن ارتباطات درست و به جا و منابع کافی این امر بسیار سخت و ترسناک باشد.

برای کمک به جذب سلبریتی ها و تحت تاثیر قرار دادن آن ها این 10 راه را پیگیری کنید:

  1. اگر چهره ای را میان خودتان ندارید که سلبریتی باشد، یک فرد مشهور را در کمپانی خود استخدام کنید و این یعنی حاضر به تسلیم یک درصد از سهام شرکت شوید.
  2. یک ستاره رسانه های اجتماعی آینده و یا وبلاگ نویس انتخاب کنید. به افراد موثر هدیه های موثر بدهید . البته باید اطمینان حاصل کنید که هدیه متناسب با بودجه شماست .
  3. در یک پایگاه داده مدیر برنامه سلبریتی ها مشترک شوید ،برای دست یابی به برنامه ها و تمایلات و علاقهد مندی های فرد مورد نظرتان ودر ارتباط با آنها قرار گرفتن.

    chanel 10 روش  ترغیب سلبریتی ها برای استفاده از محصول شما

  4. اطمینان حاصل کنید که بسته بندیتان به زیبایی انجام می شود و شامل آیتم هایی باشد که باعث افزایش شانس علاقه مندی افراد به برندتان می شود.
  5. پکیجتان را شخصی سازی کنید. محصولاتی به عنوان هدیه ارسال می کنید باید مطابق با زیبایی شناسی فرد هنرمند مشهور یا سلبریتی باشد.
  6. پکیجتان را به استایلیست ها و میکاپ آرتیست های افراد مشهور ارسال کنید .
  7. اگر یک فرد مشهور از محصولات و خدمات شما استفاده می کند ، از او بخواهید در پست توییترش از شما نام ببرد و یا یک عکس از شما در اینستاگرامش بگذارد .
  8. مرسولاتتان شامل یک یادداشت کوتاه باشد. یا مطمئن شوید کارت ویزیت و اطلاعات تماس شما به دست سلبریتی یا هر مشتری که می خواهید برسد و همیشه در دسترس آنها باشید.
  9. توجه کنید. با افراد مشهوری که به همین علت از یک برند در حوزه شما پشتیبانی می کنند ارتباط برقرار کنید.
  10. ذهن خود را طبقه بندی کنید. تا زمانی که فرصت مناسب آن فرا نرسیده افرادی را که برایشان پکیج ارسال کردید، با بمباران تماس تلفنی و ایمیل دلزده نکنید . که این یک راه مطمئن برای پرتاب هدیه تان میان زباله هاست .

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد زمانی که شما محصولتان را برای یک هنرمند مشهور و یا تاثیر گذار ارسال کردید از آن پس آن را در دستانش ببینید. این کار کاملا ریسک است. فقط یک توییت، عکس، و یا ارسال در اینستاگرام می تواند برند و اعتبارتان را افزایش دهد، در معرض دید قراربگیرید و با فروش کلی بیشتری روبه رو شوید.

 

منبع: entrepreneur

 

chanel 10 روش  ترغیب سلبریتی ها برای استفاده از محصول شما

  • Created on .
  • Hits: 1055