چرا سئو برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها مشکل است؟

seo1 چرا سئو برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها مشکل است؟

چرا سئو برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها مشکل است؟

شما یک وب سایت تجارت الکترونیک به تازگی راه اندازی کرده اید و می خواهید برای فروشگاهتان به سرعت ترافیک دریافت کنید. این امر بسیار طبیعی است. اما آیا SEO راه مناسبی برای به دست آوردن ترافیک وب سایت شماست ؟ در تجربه ما دستیابی به SEO برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و یا سایت های فروشگاه الکترونیکی بسیار دشوار است. به دلایل زیر:

هنوز چیزی برای بهینه سازی ندارید.

SEO در واقع، برای بهینه سازی موتور جستجوی شماست ، بنابراین شما نیاز به چیزی برای بهینه سازی دارید. در حالی که وقتی شما یک تاجر کوچک هستید محصولات و دسته بندی های شما محدود هستند، بنابراین بهینه سازی برایتان مشکل تر خواهد بود. با این وجود می توانید برای دسته بندی های محصولاتتان و بهینه سازی اطلاعات و محتوای صفحه فرصت های جدید شناسایی و ایجاد کنید، اما، اگر امکان انتخاب محصولات و دسته بندی های جدید را هم نداشته باشید، کار شما بسیار دشوار خواهد بود.

لینک و اعتبار ندارید.

در آغاز کار به عنوان یک فروشگاه، سایت های زیادی برای لینک دادن به شما وجود ندارد و یا رسانه های اجتماعی با فالوور بالا ندارید. پس چرا گوگل باید به شما اعتماد کند که محتوای خوبی برای جستجوگران ارائه می کنید؟ به علاوه، رقبای شما سال ها روی SEO شان کار کرده اند. چرا گوگل رنک شما را بیش از آنها قرار دهد در حالی که آنها هزار، و بلکه صدها هزار، لینک دارند و اعتماد گوگل را جلب کرده اند؟ به طور خلاصه، شما یک نبرد طولانی و سخت برای دریافت لینک، سیگنال های اجتماعی، نفوذ ، شناخته شدن برند و جلب اعتماد کلی گوگل پیش رو دارید تا در نهایت قادر به دریافت ترافیک جستجو مورد هدفتان باشید .

شما هیچ زخم از تجربه گذشته.

استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها افراد فنی درخشان و زرنگ و دانایی هستند. در طول سال های فعالیتشان درس های زیادی از طریق صرف PPC (pay per click ) ، تولید و ارتقاء محتوا ، و یک دانش عمومی درباره ی کسب و کار و عملیات خود می آموزند . بنابراین، برای یک استارت آپ خرده فروش تازه کار ورود به اکوسیستم و آشنایی با محیط دشوار است. شما نمی دانید چه  چیزهایی را تغییر دهید ، نمی دانید که چه چیزهایی ترافیک شما را بالا می برد ، و داده ها و تجربیات تجار دیگر که از حضور در محیط و عامل بودن به دست آورده اند، برخوردار نیستید.

seo2 چرا سئو برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها مشکل است؟

شما منابع متعدد برای بالا بردن ترافیک ندارید.

بدیهی است که داشتن منابع متعدد برای ایجاد ترافیک موثر است .هنگامی که شما بازدید مستقیم دریافت کنید، آنها می تواند بعدها تبدیل به جستجوگران شما بشوند ، ترافیک PPC می تواند جستجوی عادی و روزمره باشد و... . معمولا مراحل متعددی وجود دارد تا زمانی که شما قادر باشید یک مشتری بالقوه بسازید . تا زمانی که هزاران لینک ، برند شناخته شده ، بازاریابی وابسته، کانال های PPC و ارتباطات مستحکم نداشته باشید ،متضرر خواهید شد. از طریق PPC، می توانید کلمات کلیدی را به اطلاعات ارزشمند تبدیل کنید و در نتیجه به بهینه سازی سایت کمک کنید.

chanel چرا سئو برای استارت آپ ها ی خرده فروشی و تجارت آنلاین ها مشکل است؟

 

نرخ کلیک شما پایین است

این مورد هم شبیه به نکات دیگر است، اما، به دلیل کوچک بودن نام برند شما ، حتی اگر به رنک مناسبی هم برسید ، نرخ کلیک شما باز هم پایین خواهد بود . به عنوان مثال در مقایسه با ای بی و یا آمازون نرخ کلیک شما بسیار کمتر است. دلیل ساده ای دارد ، مردم اعتماد بیشتری به کسب و کار آن ها ، محصولات و کالاهایشان و سیستم فروش دارند.

شما برند معروفی ندارید.

توسعه کسب و کار و ایجاد رابطه با انتشارات برای یک تاجر بزرگ آنلاین در مقایسه با یک استارت آپ کار بسیار آسان تری است. به این دلیل که اعتماد بیشتری برای ایجاد یک رابطه ، تبادل محتوا ، اشتراک گذاری ها در شبکه های اجتماعی ، و یا لینک  و بک لینک دادن وجود دارد یک نام تجاری بزرگ به تعریف SEO ، به ویژه هنگامی که از یک استراتژی پیروی کنید، کمک می کند.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید، و تجربه های ما نشان داده است ، برای یک استارت آپ که خرده فروشی یا تجارت آنلاین می کند استفاده از SEO به عنوان یک ابزار به دست آوردن  سریع ترافیک جدید بسیار مشکل تر است . این راه معمولا یک مبارزه سخت طولانی،همراه با آموختن درس های بسیار است . با این حال،غیر ممکن نیست، بلکه مشکل است.

 

منبع: business2community

 

 

  • Created on .
  • Hits: 1147