محتوا همچنان پادشاهی می کند!

محتوا همچنان پادشاهی می کند!

 

چالشی ترین موضوع بازاریابی دیجیتال در سال 2016 بازاریابی محتوا خواهد بود . شرکت ها سرمایه گذاری های وسیعی در حوزه بازاریابی خواهند داشت. در این متن به 8 روند برتر بازاریابی دیجیتال خواهیم پرداخت. 

 

mohtava محتوا همچنان پادشاهی می کند!

69% کمپانی ها بر مدیریت محتوا و توسعه وبسایت تمرکز می کنند.

53% نیز از توسعه اپلیکیشن موبایل و شبکه های اجتماعی جهت برقراری ارتباط پیوسته با مشتری استفاده می کنند.

88% درصد از کمپانی های B2B در حال حاضر از بازاریابی محتوا استفاده می کنند.

78% از این کمپانی ها تولید محتوای خود را نسبت به سال قبل افزایش دادند.

90% از مشتریان، محتوا را به دیدن آگهی های تبلیغاتی کمپانی ها ترجیح می دهند.

78% از مشتریان نیز تمایل بیشتر به برقراری رابطه پیوسته با کمپانی هایی دارند که محتوا در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

 

1- محتوای تعاملی یک نکته کلیدی است

با ارایه محتوای تعاملی مشتریان احساس می کنند که اطلاعات صحیحی جهت اخذ تصمیمات درست برای خرید، دریافت می کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبادل محتوا نه فقط در بین مصرف کنندگان بلکه برای ارتباطات بین کمپانی و مشتری و حتی شخصیت های مطرح و طرفدارانشان مورد استفاده قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی برتر مانند فیسبوک با قرار دادن تعامل بین مردم ، شخصیت ها و شرکت ها، خود را به یک پلتفرم تعاملی تبدیل کرده اند.

 

2- ویدئو را فراموش نکنید

ویدئو یکی از کلیدهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال به حساب می آید. بسیاری از مردم با تماشای ویدئو نسبت به خواندن متون راحت تر هستند.

100 میلیون نفر در سرتاسر جهان هرروز به صورت آنلاین ویدئو تماشا می کنند.

 chanel محتوا همچنان پادشاهی می کند!

 

3- بازی ها از ظرفیت بازاریابی جدید به حساب می آیند

صنعت بازی چه در فضای موبایل ، چه کنسولهای بازی یک صنعت قوی به شمار می رود که از نقش موثر آن در بازاریابی نیز نباید غافل ماند.

 

4- اپلیکیشن ها از ابزارهای نوظهور بازاریابی دیجیتال هستند.

 

5- رسانه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال را وارد عصر جدیدی کرده اند.

بسیاری از مردم به رسانه های اجتماعی به شکل یک منبع اطلاعاتی در مورد برندها و کمپانی ها نگاه می کنند.

رسانه های اجتماعی طی سالیان راه درازی را پیموده اند و امروزه به محلی محبوب برای تبادل پیام و دنبال کردن علاقه مندی ها تبدیل شده اند.

 

6- با بازاریابی موبایلی بدرخشید!

پیش بینی می شود که در سال 2016 ، دو میلیارد نفر در سرتاسر جهان تلفن هوشمند داشته باشند.

بازاریابی موبایلی به عنوان یکی از ابزارهای جدید بازاریابی دیجیتال راههای خلاقانه ای را جهت ارتباط خلاقانه با مشتریان فراهم می آورد، به این دلیل که موبایل ابزار خوبی برای شخصی سازی است.

 

7- اینترنت اشیاء در راه است...

مفهوم اینترنت اشیاء به اتصال اشیاء تکنولوژی پذیر به اینترنت و کنترل آنها توسط دستگاه های دیجیتال اشاره دارد.

در حال حاضر 70% از مصرف کنندگان آماده ی استفاده از این نوع تکنولوژی  هستند که بازاری بزرگ و ظرفیت بازاریابی خوبی را برای سال 2016 رقم خواهد زد.

 

8- جست وجو کردن فراتر از موتورهای جست وجو

عمل جست وجو کردن به زودی فراتر از آنچه در حال حاضر به وسیله موتورهای جست وجو انجام می گیرد، انجام خواهد شد.

با توسعه ابزارهای جست وجو ، فرصت جدید برای صاحبان تجارت و بازاریابان نیز فراهم می شود تا به روش های جدیدی خود را در معرض قرار دهند.

 

  • Created on .
  • Hits: 843