ICT فرصت‌های شغلی جدید می‌آفریند

 

ICT فرصت‌های شغلی جدید می‌آفریند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فناوری‌ اطلاعات به عنوان ابزار توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام برد و تاکید کرد: امروز ICT با خلق فرصت‌های شغلی جدید، آموزش‌های مهارتی را به آموزش‌های اثربخش تبدیل کرده است.

محمدامین سازگارنژاد اظهار کرد: IT  ابزار مهم و ارزشمندی است که استفاده از آن در تعامل با بسیاری از مراکز داخلی و بین‌المللی ضروری است تا آنجا که امروز حتی دور افتاده‌ترین نقاط و مراکز مجهز به تجهیزات نرم افزاری و الکترونیکی نیز تحت تاثیر IT و ICT قرار دارند.
وی تاکید کرد: در حوزه آموزش‌های مهارتی باید از تجربه سایر بخش‌های کشورمان و تجربه‌های جهانی استفاده کنیم زیرا فناوری اطلاعات یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود. رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه از گسترش تعامل بخش دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با آموزشگاه‌های آزاد این سازمان خبر داد و آمادگی سازمان متبوع خود را در صورت نیاز به جلب حمایت مجلس از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، سازگارنژاد بزرگ‌ترین چالش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد را، اقتصادی‌کردن این آموزشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: در زمینه‌هایی که به تامین و تخصیص اعتبار در بخش خصوصی نیاز باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

  • Hits: 5019