گزارش تصویری از بازدید گروه صنعتی و پژوهشی زر

گروه صنعتی و پژوهشی زر متشکل از شرکت زر ماکارون، کارخانه آرد سمولینا، سایت زرنام(شهرصنعتی زرنام) و... با تکیه بر 30 سال تجربه موفق و توان رهبری بنیانگذارش، یکی از بزرگترین و مؤثرترین مجموعه های ملی و بین المللی است و در حال حاضر بزرگترین صادرکننده انواع ماكاروني می‏باشد و نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده دارد. این شرکت R&D برتر کشور را دارا می باشد.

هدف از این بازدید، آشنایی نزدیک با کارآفرین بزرگ ملی جناب آقای مرتضی سلطانی و زحمات و تجربیاتشان در راه رسیدن به موفقیت بوده است. فردی که نماد واقعی یک انسان ارزشمند و ارزش آفرین در عرصه کارآفرینی است. در این بازدید ارزشمند از همکاران بسیار فعال و متخصص گروه زر جناب آقای وهاب زاده روابط عمومی شرکت زر و جناب آقای وکیلی کارشناس بخش R&D زر آموختنی ها را آموختیم و بسیار خرسند بودیم که همسفر آقای دکتر ممیز گشتیم.

در راستای این بازدید گفت و گوهای ارزشمندی بین دانشجویان و کارشناسان در حوزه ی business plan و R&D  بویژه در ارتباط با چگونگی شکل گیری ایده های کارآفرینانه و فرآیند تحقق آن و مسیر رسیدن به موفقیت و ارزش آفرینی صورت گرفت. حس و حال دانشجویان در پایان این بازدید این بود:

 

« درود  و افتخار بر انسان هایی که در انتخاب موفقیت پیشگام اند. »

  • Hits: 2691