کلید پنجم، کلیدی که با دستان ژان بقوسیان،مدیر سبز برخی از مشکلات کسب و کارها را گشود

ژان بقوسیان، موسس وب سایت مدیر سبز، کارآفرین اینترنتی، سخنران و مدرس دوره های بازاریابی اینترنتی مهمان برنامه ی پنجم کلید شد. در این برنامه به سبک زندگی و مدیریت سبز ژان بقوسیان پرداخته ایم و رویکرد برنامه، بیشتر آموزشی و کاربردی بوده و تلاش شده تا نکات به روز در زمینه مدیریت، بازاریابی و بهبود کیفیت کسب و کارهای اینترنتی که تا به حال توسط ایشان بیان نشده بودند را به اشتراک بگذاریم.

beqosian کلید پنجم، کلیدی که با دستان ژان بقوسیان،مدیر سبز برخی از مشکلات کسب و کارها را گشود

 

 پس از پخش برنامه های اول(ناصر غانم زاده)،دوم(شایان شلیله)،سوم (برادران امیری و فیلترینگ درگاه واسط پرداخت زرین پال)،و شکست رکورد بیشترین بازدید در برنامه چهارم(فروشگاه اینترنتی بامیلو) و با توجه به درخواست بینندگاه عزیز و همچنین رویکرد فرهنگ سازی و توسعه فنی و مدیریتی کسب و کارهای اینترنتی،تیم کلیدی کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران بر آن شد تا برنامه ای با حضور مدیران برتر در این زمینه تهیه کند.

در این قسمت از برنامه کلید سعی شد تا با مهمان این برنامه،ژان بقوسیان،موسس وبسایت مدیر سبز که سابقه شایان و  قابل توجه در این حوزه دارد و با پرداختن به مشکلات مدیریتی کسب و کار های اینترنتی و نحوه مواجهه و برخورد با تهدید ها و تبدیل آن ها به فرصت ها و بهبود بخشیدن به وضعیت کسب و کار  و همچنین نحوه مدیرت کاربردی و بروز شده کسب وکار اینترنتی بپردازیم.

کلید یک برنامه گفت و گو محور است که با اجرای آرش سروری به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي ایران با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار تولید می شود. کلید  شنبه ها ساعت 10 صبح از کانال برنامه تصویری اینترنتی کلید در آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار می گیرد

  • Hits: 2764