بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

bamilo بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

بامیلو ، یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران ، چهارمین مهمان کلید شد

 بامیلو، که از تیر ماه سال 93 با تبلیغات فراوان و تنوع محصولاتش به رقابت با دیجی کالا پرداخت، بعد از گذشت یک سال و نیم توانسته مشتریان خود را جذب کند و به عنوان دومین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته شود.

پشوتن پور پزشک ، مدیر عامل حقوقی فروشگاه بامیلو چهارمین مهمان برنامه تصویری اینترنتی کلید بود ؛ و از چگونگی شکل گیری ایده بامیلو ، سختی های آغاز کار، و روندی که تا امروز طی کرده اند گفت. همچنین توضیحاتی درباره بیزینس پلن و تبلیغات بامیلو ، و برنامه های تبلیغاتی آینده ارائه کرد . افزایش جلب رضایت مشتری و جذب مشتریان وفادار از اهداف مهمی است که بامیلو در حال برنامه ریزی برای آن است. در ادامه ، پور پزشک از هسته اولیه بامیلو گفت و به بیان تجربیات خود پرداخت ، همچنین توصیه هایی هم برای استارت آپ ها داشت. 

 

پورپزشک در برنامه تصویری کلید با بیان اینکه بامیلو در فکر جهانی شدن و گسترش فعالیت های خود است، به بررسی امکان حضور فروشگاه های اینترنتی بین المللی چون آمازون و ای بی در ایران پرداخت .

برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه کارآرفرینی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد، سعی بر این دارد تا با مستند سازی از فضای کار و زندگی مهمانان برنامه، به گونه ای، نحوه ی تعامل کارآفرینان با کارمندان خود، فضایی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین شیوه ی زندگی و تفریحات آنان را به تصویر بکشد. در قسمت های قبل، کلید میزبان ناصر غانم زاده ، شایان شلیله ، و برادران امیری بود.

کلید یک برنامه گفت و گو محور است که با اجرای آرش سروری به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي ایران با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار تولید می شود. کلید  جمعه ها ساعت 20 از کانال آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار می گیرد.

 

photo_2016-05-08_14-24-07 بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

photo_2016-05-08_14-24-31 بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

photo_2016-05-08_14-24-55 بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

 

photo_2016-05-08_14-26-32 بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

photo_2016-05-08_14-27-06 بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

 

 

chanel بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد

 

نظر سنجی سه قسمت اول برنامه کلید

 

  • Hits: 1696