درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

photo_2016-05-02_17-50-50 درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

 درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

مصطفی امیری و علی امیری، مدیران درگاه واسط پرداخت زرین پال، مهمان قسمت سوم از برنامه تصویری اینترنتی کلید هستند.

زرین پال، اولین درگاه واسط پرداخت، با همت این دو برادر که هر دو فارغ التحصل رشته ی کامپیوتر هستند، تاسیس شد و تا دو سال بعد هیچ رقیب خصوصی در این حوزه نداشت.

این برنامه نحوه ی زندگی و محیط کار این دو مدیر و کارآفرین جوان را نمایش می دهد. از طرفی با توجه به اینکه بخش پرداخت، از دولتی ترین حوزه های کسب و کاری محسوب می شود، در کلید از آنها در مورد جلب رضایت مشتری و نحوه ی ایجاد اعتماد بین کاربران، پرسیده می شود.

 

برادران امیری، در برنامه ی کلید، در مورد نظارت دولت بر استارتاپ های این چنینی توضیح می دهند، همچنین مشکلات و کمی و کاستی های نماد اعتماد الکترونیک را بیان می کنند.

یکی از اتفاقاتی که اخیرا، درست در اواخر سال گذشته(25 اسفند ماه)، برای درگاه های واسط پرداخت، رخ داد، فیلترینگ بود. تمام رقبای زرین پال فیلتر شدند ولی برادران امیری از این واقعه مصون بودند. در این میان برای رقبا، که فعایت های خود را غیر قانونی نمی دانستند، این سوال ایجاد شد که چرا تنها زرین پال فیلتر نشد. در کلید مدیران زرین پال در این خصوص نیز صحبت می کنند.

چالش مهم دیگری که متوجه استارتاپ های بزرگی مثل زرین پال است، ورود نمونه های بین المللی مشابه، به داخل ایران است. در این قسمت از کلید، از برنامه های آتی زرین پال برای زمان ورود درگاه پرداختی مانند پی پال به ایران پرسیده می شود.

برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه زندگی یک کارآرفرین را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد، سعی بر این دارد تا با مستند سازی از فضای کار و زندگی مهمان برنامه، به گونه ای، نحوه ی تعامل کارآفرینان با کارمندان خود، فضایی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین شیوه ی زندگی و تفریحات آنان را به تصویر بکشد. قسمت اول کلید به زندگی و تجربیات ناصر غانم زاده مدیر شتبادهنده ی فینوا و مشاور پیاده‌سازی متدولوژی Lean Startup(استارتاپ ناب) پرداخت و در این قسمت شاهد بخش هایی از فضای کاری شرکت  ای نتورک و محیط زندگی شایان شلیله خواهید بود.

کلید یک برنامه گفت و گو محور است که با اجرای آرش سروری به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي ایران با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار تولید می شود. کلید  جمعه ها ساعت 20 از کانال آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار می گیرد.

 

 zarin درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

 

photo_2016-05-02_17-50-39 درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

photo_2016-05-02_17-50-56 درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

chanel درگاه پرداخت زرین پال از درگاه کلید گذشت

 

  • Hits: 2034