میلاد اردوی استارت آپ در باشگاه میلاد شهرداری کرج

karaj2-6216d65f میلاد اردوی استارت آپ در باشگاه میلاد شهرداری کرج

میلاد اردوی استارت آپ در باشگاه میلاد شهرداری کرج

اولین اردوی استارت آپ کرج با شعار بزرگ فکر کن ، ولی کوچک عمل کن، 29 تا 31 اردیبهشت درجهانشهر، باشگاه میلاد شهرداری، برگزار می شود.

به گزارش کنسرسیوم کسب و کار های اینترنتی، در اردوی استارت اپ کرج ،علاوه بر اینکه شرکت کنندگان در غالب گروه هایی که تشکیل می دهند روی ایده خود کار می کنند ، سازمان هایی چون شهرداری کرج، بنیاد ملی نخبگان ، بانک مهر اقتصاد، فرش وزرا و... با بیان نیاز هایی که دارند ، موضوعات مشخصی را تعیین کرده و از بهترین ایده ها در آن زمینه مستقیما حمایت خواهند کرد.

وحید عباس زاده ، برگزار کننده و تسهیل گر رویداد در گفت و گو با خبرنگار کنسرسیوم کسب و کار اینترنی ، با اشاره به پتانسیل بالای جوانان و علاقه مندان کار آفرینی در کرج، بیان کرد : هدف اصلی ما این است که فرصتی فراهم کنیم تا تیم ها در این سه روز شکل بگیرند، دموی ایده ها آماده شود، و در نهایت سرمایه گذاران جذب شوند. در همین راستا ما از تمامی افراد و گروه هایی که ایده دارند دعوت کردیم بدون هیچ محدودیتی شرکت کنند، ایده را ارائه دهند، بوم کسب و کار تنظیم کنند و دمو بدهند ، ما از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهیم کرد. وی همچنین افزود : از مراکز آموزشی چون دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور ، شرکت الگام و مجتمع فنی کرج تیم هایی شرکت خواهند کرد.

 

عباس زاده که در برگزاری رویداد هفتگی همفکر و رویداد فصلی همسو با حمید توکلی همراهی می کند، با اشاره به حضور نماینده وزیر ارتباطات و نماینده سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، حامیان استانی را نیز معرفی کرد:بنیاد نخبگان البرز، اداره کل فناوری اطلاعات البرز ، پارک علم و فناوری البرز ، شهرداری کرج ، شورای شهر و پارک علم و فناوری پردیس . وی همچنین افزود: : بازرگانی خندان، فرش وزرا و شهر نان به عنوان میهمان و سرمایه گذاران بالقوه حضور خواهند داشت .

 عباس زاده گفت: قصد داریم اردوی استارت آپ را به صورت فصلی برگزار کنیم و در صورت وجود پتانسیل لازم در هر دوره تم خاصی برای موضوع ایده ها در نظر بگیریم.

شهر کرج، مرکز استان البرز، یکی از کلانشهر های ایران محسوب می شود که پتانسیل بسیار بالایی از نظر نیروی جوان و علاقه مند به کارآفرینی و استارت آپ دارد. همفکر ، همسو و اردو های استارت آپ مهمترین رویداد هایی هستند که در شهر کرج در حال برگزاری است. با توجه به جوان بودن اکوسیستم کار آفرینی و استارت آپ، دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک شاهد پیشرفت های متمایز کننده استان البرز در این اکوسیستم باشیم. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت رویداد مراجعه کنید:  sckaraj.ir

 

karaj میلاد اردوی استارت آپ در باشگاه میلاد شهرداری کرج

 

 

chanel میلاد اردوی استارت آپ در باشگاه میلاد شهرداری کرج

 

  • Hits: 1333