کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی، شعار امسال ITU

karafarini2 کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی، شعار امسال ITU

کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی، شعار امسال ITU

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:‌شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.

محمد رضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات،‌ گفت:‌ براساس اطلاعیه مندرج در سایتITU ،کارآفرینان حوزه­ ی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ استارتاپها و شرکتهای کوچک و متوسط(SMEها) نقش ویژه و مرتبطی در تضمین رشد اقتصادی به شیوه ای پایدار و فراگیر دارند. آنها با پتانسیل منحصر به فردشان برای ایجاد تاثیر طولانی مدت در اقتصاد جهانی، منطقه ای و ملی، در توسعه راه حل های نوآورانه و ICT محور در تلاشند و همچنین در اقتصاد دانش بنیان فعلی به عنوان منبع مهم مشاغل جدید، به ویژه برای جوانان شناخته می شوند.

 وی اظهارکرد: موضوع WTISD-2016 درخصوص شکوفا کردن پتانسیل ICT ها برای نوآوران و کارآفرینان جوان، شرکتهای کوچک و متوسط و استارتاپهای  نوآورانه و مراکز فناوری به عنوان پیشرانان راه حل های نوآورانه و عملی برای تسریع  پیشرفت در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بین المللی، با تمرکز بر شرکتهای کوچک و متوسط از کشورهای در حال توسعه؛ در راستای فعالیت های ITU است.

فرنقی زاد تصریح کرد:با توجه به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی  اقدام و عمل  و نقش ICT در توسعه  همه جانبه کشور می توانازاین حوزه برای اشتغالزایی و تولید ثروت ملی استفاده بیشتری کرد.

 

chanel کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی، شعار امسال ITU

  • Hits: 859