قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

photo_2016-04-16_09-40-00-ab969532 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

 به گزارش خبرنگار تکرا ، ناصر غانم زاده، در قسمت یک از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید ، مهمان آرش سروری است. او به عنوان مربی استارتاپ ها، مشاور کارآفرینی، مدیر شتبادهنده ی فینوا و همچنین مشاور پیاده‌سازی متدولوژی Lean Startup(استارتاپ ناب) در سازمان‌ها و استارتاپ‌ها فعالیت می کند.

غانم زاده اخیرا سفری به سیلیکون ولی، محل استقرار کمپانی‌های فعال در زمینه فناوری‌های پیشرفته ، داشته است. در این قسمت از برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه از تجربه های کاری او پرسیده می شود، از فضای حاکم بر سیلیکون ولی، آموزه های او از این سفر و نحوه ی کار غول های تکنولوژی مستقر در این مکان، که غانم زاده از نزدیک شاهد آن بوده است، بحث های قابل تاملی شکل می گیرد که در واقع می تواند به نوعی یک انتقال تجربه ی ناب باشد.

chanel قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

 

ناصر غانم زاده معتقد است که سیلیکون ولی بیش از اینکه منطقه ای متشکل از کمپانی های بزرگ، غول های تکنولوژی و استارتاپ ها باشد، یک طرز تفکر است. باید این طرز تفکر استارتاپی را دید و آن را در جامعه ی بکر کسب و کار اینترنتی و بستر کارآفرینی و فناوری ایران گنجاند. برای درک و ساخت اکوسیستم کارآفرینی و فناوری، غنی ترین مکان در دنیا سلیکون ولی است که باید آموزه های دریافتی از آن را با فرهنگ ایران همگام ساخت.

1 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

اخیراً ضبط قسمت یک از برنامه ی تصویری کلید، با اجرای آرش سروری در استدیوی صبا انجام شد و در حال حاضر در دست تدوین و تصویربرداری از بخش های مستند و فضای بیرون کار است. منتظر پخش آن در کانال آپارات کلید ، باشید.

photo_2016-04-16_09-39-46 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

برنامه تصویری اینترنتی کلید با هدف پرداختن به مبحث کارآفرینی به خصوص کسب و کار های اینترنتی، در راستای توسعه، ترویج و فرهنگ سازی در این حوزه، توسط کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، تهیه می شود. سعی بر این است که این رسانه نمایان اکوسیستم کارآفرینی حاکم بر ایران باشد، کاستی ها، اشکالات و راه حل ها را بررسی کرده و در نهایت در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه به خصوص جوانانی که تمایل به ورود به حوزه ی کسب و کار های اینترنتی دارند، گام بردارد. از این رو مهمانان این برنامه از تجربه های شخصی خود می گویند و تلاش می شود که نگاهی واقع بینانه بر این اکوسیستم ایجاد شود.

photo_2016-04-16_09-48-58 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

naser قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

photo_2016-04-16_09-52-23 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

photo_2016-04-16_09-52-35 قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

chanel قسمت یک برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان مسافر سیلیکون ولی شد

 

  • Hits: 1091