ویژه برنامه نوروزی "کلید" در سایت آپارات منتشر شد

ویژه برنامه نوروزی "کلید" در سایت آپارات منتشر شد

کلید یک برنامه گفت و گو محور است که به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي تولید می شود. قسمت صفر این برنامه هم اکنون در آپارات در اختیار علاقه مندان و مخاطبان این حوزه قرار گرفته است.

قسمت صفر برنامه کلید شامل گپ و گفتی دوستانه در آستانه نوروز ۹۵ با فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی است. مهمانان حاضر در برنامه نازنین دانشور (تخفیفان) ،حمید سپیدنام (مستر تستر) ،احمد عطارزاده (شتاب دهنده آی چیتا)، حسین طاهری (آٰژانس برندینگ ۱۲۸)، سهیل ترکان (کانون تبلیغات لاوان)، آیت حسینی (تحلیلگر و کارآفرین) ، هادی فرنود (همفکر و کاموا)، حمیدرضا احمدی (همفکر و ایوند)، محمدصادق مالکی (کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران) هستند. 

photo386538875183542186 ویژه برنامه نوروزی "کلید" در سایت آپارات منتشر شد

محمد صادق مالكي دبير كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي هدف از از ورود به حوزه ي رسانه ي تصويري را اينگونه بيان كرد: با توجه به فراگير بودن مبحث استارت آپ ها و كسب و كار هاي اينترنتي ميان جوانان، بر آن شديم تا از رسانه ي تصويري در راستاي توسعه، ترويج و فرهنگ سازي در اين حوزه استفاده كنيم؛ وي همچنين افزود ، ما در اين برنامه سعي داريم به معرفي صحيح و واقع بينانه اين اكوسيستم بپردازيم، كاستي ها ، اشكالات و راه حل ها را بررسي كنيم، از تجربه ها، شكست ها و موفقيت ها بگوييم تا در نهايت در راستاي ارتقاي سطح آگاهي جامعه به خصوص جواناني كه تمايل به ورود به حوزه ي كسب و كار هاي اينترنتي دارند ، گام برداريم .

 

chanel ویژه برنامه نوروزی "کلید" در سایت آپارات منتشر شد

 

  • Hits: 1302