photo_2016-04-30_18-15-28 وبلاگ

گرد آوری و تنظیم : رضا حیدری

مرحله اول: نوشتن ایده

ایده خود را بنویسید . قلم را بردارید و آن را از ذهن خود بیرون بیاورید و بر روی کاغذ بنویسید :

نام محصول چیست ؟ - شکل محصول را بکشید – عملکردهای آن چیست ؟ -چه کسی آن را می خرد ؟ - چرا مردم آن را نیاز دارند ؟ -چه مواد اولیه ای لازم دارد ؟ - سایز یا رنگ دارد ؟ - چه محدوده سنی و کدام دمووگرافیک آن را می خواهند ؟ - ویژگی متمایز کننده آن از سایر محصولات چیست ؟

مرحله دوم :انتقاد از ایده

مدتی از ایده خود دور شوید و به مغز خود استراحت دهید.سپس دوباره ایده را ارزیابی کنید منتها این بار از دیدگاه یک فرد سوم و با دیدگاه انتقادی این کار را انجام دهید .

chanel وبلاگ

11111 وبلاگ

 


مراحلی وجود دارد که می توان با انجام آنها موفقیت در  کسب و کار آنلاین را تضمین کرد. هزاران نفر هستند که با انجام مراحل زیر توانسته  اند یک کسب و کار موفق داشته باشند.

20150824161251-wordpress-blogging-writing-typing-macbook-laptop-computer-technology-business-working وبلاگ


شروع کسب و کار اینترنتی برای برطرف کردن یک نیاز و به وجود آوردن اعتبار آغاز می شود اما عواملی که کسب و کار آنلاین را با موفقیت فوق العاده ایی روبرو می سازد به راحتی به دست نمی آید. درحالی که موانع برای راه اندازی یک شرکت بسیار کم است، اکثریت مردم که کسب و کار اینترنتی را شروع می کنند عمدتا با شکست مواجه می شوند. این مشکلات  بسیار بدیهی به نظر می آید،مثلا  اغراق بیش از اندازه سود یا تلاش برای ارائه خدمات بسیار زیاد که از همان آغاز کار با آن مواجه می شوند اما مشکلات بسیار بیشتری هستند که صاحبان کسب و کار ها آنها را تجربه می کنند.
برای جلوگیری از این 10 اشتباه مرسوم  وبه منظور افزایش شانس موفقیت خود تلاش کنید:

1111 وبلاگ

انواع فرضیات مطرح در کسب و کارها (قسمت دوم)


9-فرضیات جریان نقدی:پول نقد برای هر کسب و کار،مانند خون برای انسان است و وجود وجه نقد برای انجام فعالیت های جاری کسب و کار لازم است :بنابراین مقداری از درآمد کسب وکار ،باید دائما در صندوق یا حساب های بانکی شرکت به صورت نقد موجود باشد تا هزینه های روزانه ،پرداخت شوند.معمولا استانداردی وجود دارد که می گوید

ddd وبلاگ

انواع فرضیات مطرح در کسب و کارها

 

مهمترین فرضیاتی که معمولا در هر کسب و کار مطرح است به شرح زیر است:

1-فرضیات فروش:فرضیات فروش حساس ترین فرضیات هر پیش بینی هستند چون میزان فروش است که حجم کارها را تعیین می کند .فرضیات فروش باید برمبنای اطلاعات بازار و راهبردهای بازاریابی و موقعیت یابی باشند .بسیاری از محصولات مشخصات فصلی دارند :یعنی در فصل های مختلف قیمت یا تقاضای متفاوتی دارند که باید در پیش بینی ها در نظر گرفته شوند.اگر کسب و کار،چند خط تولید مختلف داشته باشد ،برای هر خط تولید باید پیش بینی مجزایی تهیه کرد.