راه اندازی کسب و کار بدون هیچ سرمایه ای

هيچ پولي براي شروع كسب و كارتان نداريد؟ مشكلي نيست.  اين پنج گزينه را امتحان كنيد

ممکن است زمانی که می خواهید یک کسب و کار را آغاز كنيد بودجه محدودي داشته باشيد، اما این بدان معنا نیست که شما هیچ گزینه اي نداريد. شروع یک کسب و کار با بودجه بسیار کم غير ممكن نيست، در صورتي كه شما ترکیب مناسبي از مهارت ها ، اخلاق کاری و دانش بازاريابي داشته باشيد.

با توجه به گفته هاي کریس گيلبيو، نویسنده كتاب " استارت آپ ١٠٠ دلاري " ،هيجاني كه شما براي راه اندازي كسب و كارتان داريد كمك مي كند ، تمام مهارت هاي خود و تركيبي از آنها را براي رسيدن به موفقيت به كار ببريد.

وقتي مقدار كمي پول داريد اين راه ها را براي شروع كسب و كار خود دنبال كنيد

 

1. توليد كنيد

درست است كه " توليد" معمولا هزینه هاي اولیه اي براي شروع كار لازم دارد، ولی اغلب اوقات، محصولات ساخته شده چند برابر هزینه هایي كه صرف شده به فروش می رسد. تصميم اينكه چه محصولي توليد كنيد به شما بستگي دارد، اما در مکان های مختلف شما می توانید محصولات دست ساز خود را آنلاین به فروش برسانيد.

بسیاری از صاحبان کسب و کار، محصولات خود را درپلتفرم هاي  مختلف برای فروش مي گذارند تا بيشتر در ديد قرار بگيرند. با این حال، مهم است كه مطمئن شوید که موجودی شما براي تمامي هدف هاي فروش پيش رويتان كافي است.

2. بفروشيد

اگر شما نمی توانيد توليد كننده باشيد  (یا خودتان را یک فرد خلاق نمي دانيد)، برايتان جالب است بدانيد بسياري از صاحبان كسب و كار بزرگ در واقع فروشنده محصولات بوده اند. اين امر مي تواند از راه هاي مختلفي انجام شود:

3.  خدمات خود را بفروشيد

یکي از راه هاي شروع یک کسب و کار با مقدار كم سرمایه، فروش خدمات به جای یک محصول فیزیکی است. این شاخه از كسب و كار ها انواع بسیار متنوعی دارد و به نوع خدماتي ارائه ي آن از دست شما بر مي آيد و البته منافع شما بستگي دارد.

برخي خدمات نيازمند مدارج پیشرفته هستند، مانند حسابداری در حالی که برخي خدمات ديگر تنها نیاز به کمی دانش درباره چگونگي كار دارند (مانند نگهداری از کودکان و يا خدمات كمك رساني به عموم).

از آنجا که شما در حال فروش خدمات خود هستيد، بايد یک طرح تجاری داشته باشيد و برند سازي كنيد تا مطمئن شوید که نام و شرکت شما ميان افرادی که ممکن است خدمات ارائه شده شما را نیاز داشته باشند شناخته شده باشد.

همچنين داشتن يك وبسايت كه در آن كارهاي انجام شده ي قبلي را به نمايش بگذاريد و خدمات قابل ارائه ي خود را معرفي كنيد بسيار مفيد خواهد بود.

chanel راه اندازی کسب و کار بدون هیچ سرمایه ای

 

 

4. مبادله کالا به کالا با هدف به دست آوردن آنچه كه نیاز دارید.

شروع يك كسب و كار بدون هيچ بودجه و اسپانسري كاري است بسيار سخت. حتی براي ایجاد یک کسب و کار مستقل توليد محتوا با استفاده از وردپرس و يا وب سایت رایگان هنوز هم نیاز به یک کامپیوتر و اينترنت مناسب غير قابل انكار است. با این حال، راه هایي براي به دست آوردن منابع اوليه مورد نياز برای شروع کسب و کارتان بدون هيچ پولي وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر به یک لپ تاپ نيازداريد سعی کنید به تهاتر و معاوضه آن با يك خدمت از طرف خودتان فكر كنيد. مثلا ساخت یک وب سایت جدید برای یک شركت الکترونیک، و یا نگهداری از کودکان همسایه تان در مقابل استفاده از لپ تاپ قديمي اش.

5. استفاده از خدمات کم هزینه

 شما می توانید از سایت های تبليغ رايگان برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید،و از این كار برای شروع برندينگ شرکت خود استفاده کنید. فقط كافيست كمي سرچ كنيد و سايت هاي مرتبط با فعاليت خود را پيدا كنيد.

شروع یک کسب و کار نیازمند  نبوغ ، شور و شوق و صبر دارد. هنگامي كه خود را در حال انجام كار و فعاليت بيابيد، از خودتان لذت مي بريد. هر موفقيتي كه كسب كنيد موجب ايجاد انگيزه در شما خواهد بود. بايد به دنبال پيدا كردن راه خود باشيد تا از اين موارد بنا به نياز هاي كسب و كار خود استفاده كنيد.

money راه اندازی کسب و کار بدون هیچ سرمایه ای

 

منبع :www.entrepreneur.com
  • Created on .
  • Hits: 1031