کتاب الکترونیکی کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت

کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت

هدف بیشتر ایمیل های تجارت به تجارت دستیابی به ثبت نام های بیشتر است ، اما بسیاری از آنها خطا می کنند و بیش از استفاده ، ضرر می کنند.

کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت عموما سنگین و اغواگرانه به نظر می رسند. بعضی ها دارای یک تصویر بزرگ به همراه اصطلاحات بازاریابی گونه هستند. اکثر آنها نمی دانند چه چیز ممکن است خریدار مناسب را به خود جلب کند و نمی دانند چگونه ارزش های واقعی و تناسب را به صندوق های پستی تحویل دهند.

هدف اکثر کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت جذب یک مشتری است که اغلب از طریق یک کاغذ سفید ، وسمینار یا مطالعه موضوعی انجام می شود و نیازمند ثبت نام و یا شرکت کردن هستند. کاری کنید که مسیر ثبت نام، به آسانی قابل پیمودن باشد.

هدف برخی از کارزار های ایمیلی تجارت محور سطح بالا، دستیابی به کلیک فوری یا ثبت نام نیست، بلکه مطالعه ایمیل و سپس ارجاع آن به فرد مناسب است. فروش نرم افزار های گران قیمت یا تجهیزات انفورماتیک را در نظر بگیرید. افراد اندکی تنها با یک ایمیل، تجهیزات 200 هزار دلاری را می خرند. اما اگر کار به درستی انجام شود، کارزار شما از سوی تصمیم گیران مربوطه، مورد توجه قرار خواهد گرفت و امکان یک گفت و گوی تک به تک فراهم خواهد آمد.

این که کاری کنید تا ایمیل شما مورد توجه قرار گرفته و مطالعه شود ، می تواند به نحو تاثیر گذاری بر ضمیر افراد بستگی داشته باشد، به ویژه در سطح مدیران ارشد. اطمینان حاصل کنید که اهمیت (واقعی یا فرضی) مخاطبان خود و وقت آنها را مورد توجه قرار می دهید.

در این کتاب برخی از اقدامات موثر بازاریابی ایمیلی تجارت به تجارت را مرور می کنیم.

برای دانلود کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت کلیک کنید

  • Created on .
  • Hits: 4751