2016-05-03-1462281441-7546109-0923145KeystoManagingStartupTechCompaniesExpansion-thumb چگونه اولویت ها را در یک استارت آپ بهتر تنظیم کنیم  (در 5 مراحله عملی)

چگونه اولویت ها را در یک استارت آپ بهتر تنظیم کنیم  (در 5 مراحله عملی)

اولویت بندی می تواند باعث شکست و یا درست ساختن کسب و کارتان بشود . در یک استارت آپ ، شما مقدار محدودی از منابعتان را در اختیار دارید ،  درآمدتان نسبتا کم است و سرمایه ای که در دست دارید انعطاف پذیری زیادی ندارد ، و البته علاوه بر این موارد ، شما زمان بسیار کمی برای اثبات خود و کسب و کارتان دارید. اگر انرژی و تلاشتان را صرف مسائلی کنید که اشتباه است،  به راحتی  در راه استارت آپ خود گمراه خواهید شد.

در همین راستا،  تشخیص درست و خوب  اولویت ها بسیار دشوار است، و در صورتی که بی تجربه هم باشید، تنظیم اولویت ها به طور موثر سخت خواهد بود . با پیروی از این پنج مرحله، شما می توانید تنظیم اولویت خود را بهبود ببخشید و استارت آپتان را در یک مسیر خوب حفظ کنید:

 

  1. حواس پرتی نداشته باشید و تمرکز کنید. اولین کار شما این است که از تمام مواردی که باعث عدم تمرکز و حواس پرتی شما می شود دوری کنید؛ مردم مصرانه به ورودی و درآمد های شما توجه خواهند کرد و یا به شما وظایف کوچکی را نسبت می دهند تا زمان شما را اشغال کنند. خود را از این مسائل به دور نگه دارید ، حداقل به طور موقت.
  2. تمام کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید .فقط آنها را به صورت نا منظم و به هم ریخته در سر خود نگه ندارید . آنها را بر روی کاغذ و یا بر روی صفحه نمایش در مقابل خود قرار دهید . این به شما کمک خواهد کرد حجم کار خود را تجسم کنید و برنامه ریزی درست انجام دهید.
  3. اهمیت و فوریت؛ هر دو را ارزیابی کنید. اهمیت به این معنی است که آن کار برای بقای کسب و کارتان چه قدر ضروری است . فوریت نیز به این که کارتان تا چه زمانی باید انجام شود اشاره دارد. همه کارهای مقابل خود را بر این اساس دسته بندی کنید.
  4. برای هر کاری نماینده مشخص کنید. به منظور کاهش حجم کارتان و روشن شدن کارها ، می توانید به دیگر اعضای تیمتان تفویض وظایف کنید.
  5. ثابت قدم بمانید. برنامه ی اولویت بندی تان را با دقت اجرا کنید ، ارزیابی مجدد اطلاعات هدف شما در دسترس قرار می دهد.

انجام این این مراحل را نمی تواند تضمین نماید که شما به خوبی اولویت های کارتان را تنظیم کرده اید ، همچنین نمی تواند به شما بگوید که اولویت ها دقیقا باید چه چیز هایی باشد. اما با این وجود ، این مراحل به شما کمک می کند یک سیستم تکرار شونده برای سازماندهی وظایف و کار تنظیم کنید.

 منبع : huffingtonpost

 

chanel چگونه اولویت ها را در یک استارت آپ بهتر تنظیم کنیم  (در 5 مراحله عملی)