چگونه یک کسب و کار آنلاین را شروع کنیم

 


مراحلی وجود دارد که می توان با انجام آنها موفقیت در  کسب و کار آنلاین را تضمین کرد. هزاران نفر هستند که با انجام مراحل زیر توانسته  اند یک کسب و کار موفق داشته باشند.


1-پیدا کردن یک نیاز و پوشش دادن آن
2-ایجاد آگهی فروش
3-استفاده از طراحی و ساخت یک وب سایت آسان
4-استفاده از موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک
5-ایجاد شهرت برای صاحبان سایت
6-پیگیری مشتریان با ارسال ایمیل
7-افزایش درآمد از طریق فروش

هر کسی در کار آفرینی آنلاین می تواند از این مراحل در یادگیری خود برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهره گیرد.
قدم اول - پیدا کردن یک نیاز وپوشش آن:اکثر افراد برای شروع ابتدا به دنبال محصول و بعد به دنبال بازار کار می گردند که این کار اشتباه است.برای افزایش موفقیت خود می توانید ابتدا با بازار شروع کنید راه حلی که وجود دارد این است که ابتدا گروهی از افراد را بیابید که به دنبال راه حلی برای مشکل خاص خود هستند البته نباید با پیدا کردن گروههای مختلف خود را سردرگم کرد.
اینترنت این گونه تحقیقات بازار را آسان می کند.
می توانید به انجمن های انلاین مراجعه کنید تا مشکلات مردم و خواسته های آنها را که با آن مواجه هستند را ببینید.
به سراغ کلمات کلیدی که مردم بیشتر جستجو می کنند بروید البته نه کلماتی که شرکت های زیادی برای آن در رقابت هستند.
مراجعه به سایتهای رقبا و توجه به آنچه که آنها برای متقاضیان انجام می دهند. سپس شما می توانید با توجه به آنچه که آموخته اید یک محصول برای یک بازار که در حال حاضر وجود دارد تولید کنید و آن را بهتر از رقیبان انجام دهید
قدم دوم- ایجاد آگهی فروش :در اینجا یک فرمول ثابتی وجود دارد که مشتریان را در کل فرایند فروش همراهی می کند یعنی از زمانی که مشتری می رسد تا زمانی که خرید انجام می شود.
1-برانگیختن علاقه با یک تیتر قانع کننده
2-مشکل محصول خود را حل کنید
3-ایجاد اعتبار برای خود به عنوان حل کننده مشکل
 4 – نظرسنجی از کسانی که محصولات شما را استفاده می کنند
5-بحث در مورد محصول و اینکه چگونه منفعت ببرند مشتریان
6- پیشنهاد دادن
7-ایجاد یک تضمین قوی
8-درخواست برای فروش
در طول تنظیم آگهی فروش نیاز به تمرکز برچگونگی  حل مشکلات مردم و بهبود  زندگی آنها از طریق محصول و خدمات دارید.
قدم سوم - طراحی سایت :پس از آنکه شما محصول و پروسه فروش خود را یافتید حالا شما آماده ی  طراحی یک کسب و کار کوچک و آنلاین هستید به یاد داشته باشید که ساده بگیرید شما باید در کمتر از 5 ثانیه نظر بازدیدکنندگان را جلب کنید در غیر این صورت آنها می روند و دیگر هرگز باز نمی گردند.
نکات مهم زیر را به خاطر داشته باشید:
یک یا دو فونت ساده را بر زمینه سفید انتخاب کنید.
موضوعات اصلی خود را در تمام صفحات روشن و واضح تکرار کنید.
از طریق ویدیو  و یا پیغام صوتی می توانید بازده پیام خود را بالا ببرید.
خرید را آسان کنید مانند کلیک کردن بین مشتری و پرداخت کننده
سعی کنید وب سایت خود را مشتری پسند کنید.
قدم چهارم - استفاده از موتور های جستجو برای افزایش ترافیک: این کار دو مزیت بیش از ترافیک برای سایت شما دارد. اول، تبلیغات PPC در صفحات جستجو بلافاصله نشان داده می شود، دوم ، تبلیغات PPC اجازه تست کلمات کلیدی مختلف ، و همچنین عنوان تیتر ، قیمت ها و روش های فروش را به شما می دهد. درنتیجه نه تنها ترافیک فوری به شما می دهد بلکه به شما امکان کشف بهترین و بالاترین کلمات کلیدی سایتتان را می دهد. سپس شما می توانید کلمات کلیدی را در سرتاسر سایت و کد ها قرار دهید، که به رتبه بندی شما در صفحات جستجو کمک می کند
قدم پنجم- ایجاد شهرت برای صاحبان سایت:مردم برای پیدا کردن اطلاعاتشان از اینترنت استفاده می کنند.برای سایر سایت ها اطلاعات را رایگان فراهم کنید تا بتوانید موقعیت بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید. راز این کار در این است که همیشه محتوای شما حاوی یک لینک به سایت مبدا داشته باشد .
•  در اختیار قرار دادن محتوا ی تخصصی و رایگان ،تولید مقالات و ویدئوها و هر چیزی که بتواند مثمرثمر باشد.ویا توزیع مطالب از طریق رسانه های اجتماعی.                                                                
•  قرار دادن لینک ( ارسال به یک دوست) در مطالب ارزشمند وبسایت خود.
•  فعالیت های حرفه ای در شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما هستند.
مخاطبان جدید به دست می آورید. حتی بهتر از آن ، در هر سایتی که محتوای شما پست می شود به سایت شما لینک می دهد. موتورهای جستجو لینک از سایت های مربوط را دوست دارند و در رتبه بندی به شما پاداش می دهند.
قدم ششم:پیگیری مشتریان با ارسال ایمیل:وقتی که شما یک لیست از مشتریانتان آماده می کنید یعنی شما یکی از باارزش ترین دارایی کسب و کار خودتان را آماده کرده اید.

Elahe Mahdavi, [30.04.16 18:01]
•  مشتریان شما اجازه داده اند که تا شما به آنها ایمیل ارسال کنید،و این به این معناست که:
•  شما چیزی را که درخواست کرده اند به آنها داده اید
•  شما روابط خود را با آنها پایدار ساخته اید.
•  بازاریابی پست الکترونیک ارزانتر و موثر تر از چاپ، تلویزیون یا رادیو است، زیرا به شدت هدفمند است .
هرکسی که سایت شما را می بیند در مهمترین  لیست شما قرار می گیرد. و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای رهبری این لیست نیست. تغییرات در انترنت انقدر سریع است که یکسال آن برابر است با 5 سال در دنیای واقعی است. اما اصول مدیریت چگونگی شروع یک کسب و کار آنلاین موفق تغییری نکرده است. اگر شما شروع به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین کرده اید به این اصول ذکر شده توجه زیادی نشان دهید . اگر شما قبلا برای مدتی یک کسب و کار آنلاین داشته اید، با انجام یک بررسی سریع ببینید در کجای کار غفلت کرده اید، و یا اصلا این اصول را رعایت نکرده اید.
قدم هفتم :افزایش درآمد از طریق فروش:یکی از مهمترین راهبرد ها و یا استراتژی های بازار یابی اینترنتی این است  که به توسعه ارزش طول عمر هر مشتری می پردازد. حداقل 36 در صد از مردم و یا مشتریان که در این مدت از شما خرید داشتند قبلا از شما محصولی را خریداری کرده اند. راههای موجود برای ترغیب مشتری به منظور خرید مجدد از شما:
•  محصولاتی که مکمل خرید اصلی هستند را ارائه کنید.
•  ارسال کوپن وفاداری الکترونیکی آن ها می توانند در گرو دیدار بعدی باشد.
•  ارائه کلماتی از قبیل متشکرم در صفحه شما پس از خرید آن ها.
تغییرات دنیای اینترنت چنان سریع است که یک سال آنلاین برابر است با حدود پنج سال در جهان واقعی. اما اصول چگونگی شروع و رشد یک کسب و کار آنلاین موفق تغییر نکرده است. اگر فقط قصد شروع یک کسب و کار کوچک اینترنتی را دارید، به این ترتیب عمل کنید.

منبع: entrepreneurentrepreneur 

 

  • Created on .
  • Hits: 1013