8 ابزاری که روی میز کارتان نیاز دارید

shutterstock_284260493-660x370 8 ابزاری که روی میز کارتان نیاز دارید

هر روز، شما مقدار زیادی از وقت خود را پشت میز کار خود را صرف می کنید. بنابراین، نیاز دارید که برای بسیاری از موارد  غیر منتظره آماده باشید. در ادامه هشت مورد از ابزاری را ذکر می کنیم  که شما در حال کار در دفترتان روی میز کار خود نیاز دارید . شما خواهید دید که اگر لوازم زیر را داشته باشید ، میز کارتان تبدیل به محیط بسیار بهتری برای کار خواهد شد.

chanel 8 ابزاری که روی میز کارتان نیاز دارید

 

لوازمی که روی میز کارتان نیاز دارید:

خوراکی های سالم: خوردن میان وعده های سالم مانند غلات، بادام، آجیل، ماست و میوه از گرسنگی جلوگیری می کند و مغزی هم هست که انرژی شما را در طول روز حفظ خواهد کرد. به عنوان نتیجه، معده تان آزار و اذیت هایش را متوقف خواهد کرد و عملکرد شما بهبود خواهد یافت.

هدفون: قرار دادن هدفون روی گوش هایتان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود در صورتی که می خواهید به طور کامل بر روی کار خود تمرکز کنید و باعث جلوگیری از سر و صدا های محیط اطراف می شود . همچنین، در زمان استراحت های کوتاهتان ، می توانید بدون اخلال در کار بقیه همکاران خود به تماشای ویدیو های جدید یا گوش کردن یک موسیقی بپردازید.

ژاکت مخصوص دفتر: به خصوص در فصل تابستان به علت تهویه مطبوع در دفتر، شما ممکن است احساس سرما کنید . نگه داشتن یک ژاکت در دفتر کارتان ممکن است برای جلوگیری از یخ زدنتان مفید باشد.

دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده دست : هنگامی که شما سرما خورده باشید و یا زمانی که باید غذایتان را در میز کارتان بخورید، می توانید اهمیت داشتن دستمال کاغذی و ضدعفونی کننده دست را روی میز کارتان درک کنید . کشتن تمام میکروب ها و تمیز نگه داشتن دست هایتان بسیار مهم است.

بطری آب: یک فرد سالم به مصرف 8 یا 9 لیوان آب در روز نیاز دارد. شما ممکن است زمانی که مشغول به کار هستید نوشیدن آب را فراموش کنید ، اما نگه داشتن یک بطری یا یک لیوان آب این نیاز شما را یادآوری خواهد کرد.

لوازم کمک های اولیه: لوازم کمک های اولیه شامل باند استریل، قطره چشم، قطره بینی، ویتامین ها، مسکن ها و غیره می باشد. شما می توانید  با توجه به نیازهای خود لوازم مناسب را نگه داری کنید .  مثلا؛ اگر شما از لنزهای تماسی، شما نیاز به قطره چشم و محلول مخصوص لنز دارید و یا اگر گلو درد دارید ، بهتر است قرص های مخصوص را نگه داری کنید .

عطر یا اسپری : به خصوص در فصل بهار و تابستان، شما بیشتر نیاز به عطر دارید. همچنین، اگر برنامه ای برای بیرون رفتن پس از ساعت کاری دارید ، مفید خواهد بود.

شارژر و یا باتری اضافه برای تلفن همراه : اجازه ندهید که باتری گوشی تان تمام شود. هر بار که باتری شما به طور کامل خالی شود، از عمر باتری تان می کاهد . اگر شما می خواهید از تلفن همراه خود طولانی مدت استفاده کنید ، یک شارژر در دفتر همراه داشته باشید و هنگامی که شارژ گوشیتان زیر 10 درصد بود از آن استفاده کنید.

منبع: smallbiztrends

chanel 8 ابزاری که روی میز کارتان نیاز دارید

  • Created on .
  • Hits: 1045