بامیلو ، یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران ، چهارمین مهمان کلید شد
بامیلو، که از تیر ماه سال 93 با تبلیغات فراوان و تنوع محصولاتش به رقابت با دیجی کالا پرداخت، بعد از گذشت یک سال و نیم توانسته مشتریان خود را جذب کند و به عنوان دومین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته شود.
پشوتن پور پزشک ، مدیر عامل حقوقی فروشگاه بامیلو چهارمین مهمان برنامه تصویری اینترنتی کلید بود ؛ و از چگونگی شکل گیری ایده بامیلو ، سختی های آغاز کار، و روندی که تا امروز طی کرده اند گفت. همچنین توضیحاتی درباره بیزینس پلن و تبلیغات بامیلو ، و برنامه های تبلیغاتی آینده ارائه کرد . افزایش جلب رضایت مشتری و جذب مشتریان وفادار از اهداف مهمی است که بامیلو در حال برنامه ریزی برای آن است. در ادامه ، پور پزشک از هسته اولیه بامیلو گفت و به بیان تجربیات خود پرداخت ، همچنین توصیه هایی هم برای استارت آپ ها داشت.
ادامه مطلب: بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد