بامیلو ،یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران، چهارمین مهمان کلید شد
بامیلو ، یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران ، چهارمین مهمان کلید شد
بامیلو، که از تیر ماه سال 93 با تبلیغات فراوان و تنوع محصولاتش به رقابت با دیجی کالا پرداخت، بعد از گذشت یک سال و نیم توانسته مشتریان خود را جذب کند و به عنوان دومین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته شود.
پشوتن پور پزشک ، مدیر عامل حقوقی فروشگاه بامیلو چهارمین مهمان برنامه تصویری اینترنتی کلید بود ؛ و از چگونگی شکل گیری ایده بامیلو ، سختی های آغاز کار، و روندی که تا امروز طی کرده اند گفت. همچنین توضیحاتی درباره بیزینس پلن و تبلیغات بامیلو ، و برنامه های تبلیغاتی آینده ارائه کرد . افزایش جلب رضایت مشتری و جذب مشتریان وفادار از اهداف مهمی است که بامیلو در حال برنامه ریزی برای آن است. در ادامه ، پور پزشک از هسته اولیه بامیلو گفت و به بیان تجربیات خود پرداخت ، همچنین توصیه هایی هم برای استارت آپ ها داشت.
پورپزشک در برنامه تصویری کلید با بیان اینکه بامیلو در فکر جهانی شدن و گسترش فعالیت های خود است، به بررسی امکان حضور فروشگاه های اینترنتی بین المللی چون آمازون و ای بی در ایران پرداخت .
برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه کارآرفرینی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد، سعی بر این دارد تا با مستند سازی از فضای کار و زندگی مهمانان برنامه، به گونه ای، نحوه ی تعامل کارآفرینان با کارمندان خود، فضایی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین شیوه ی زندگی و تفریحات آنان را به تصویر بکشد. در قسمت های قبل، کلید میزبان ناصر غانم زاده ، شایان شلیله ، و برادران امیری بود.
کلید یک برنامه گفت و گو محور است که با اجرای آرش سروری به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي ایران با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار تولید می شود. کلید جمعه ها ساعت 20 از کانال آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار می گیرد.
نظر سنجی سه قسمت اول برنامه کلید
- Hits: 1697