کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

aparat-shalile کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

دومین برنامه تصویری اینترنتی کلید میزبان شایان شلیله ، بنیانگذار جشنواره وب ایران و مدیر عامل شرکت تبلیغاتی A-Network بود.

شلیله در این برنامه به بیان تجربه های شخصی و روندی که تا به امروز طی کرده پرداخت و از مشکلات و دغدغه هایی که پشت سر گذاشت و همچنان هم پیش روی خود می بیند صحبت کرد. وی علاوه بر بیان مشکلات مالی و نحوه ی تعامل با سرمایه گذاران که از دغدغه های اصلی کسب و کارهای نوپا است، درباره ی مشکلات حاشیه ای افراد برای ورود به فضای کارآفرینی خصوصا در کسب و کار اینترنتی، مجوز های دولتی، مشکلات عدیده ی بیمه، سربازی و دیگر مسائل این چنینی صحبت کرد. 

chanel کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

 

برنامه ی تصویری اینترنتی کلید علاوه بر اینکه زندگی یک کارآرفرین را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد، سعی بر این دارد تا با مستند سازی از فضای کار و زندگی مهمان برنامه، به گونه ای، نحوه ی تعامل کارآفرینان با کارمندان خود، فضایی که در آن مشغول به کار هستند و همچنین شیوه ی زندگی و تفریحات آنان را به تصویر بکشد. قسمت اول کلید به زندگی و تجربیات ناصر غانم زاده مدیر شتبادهنده ی فینوا و مشاور پیاده‌سازی متدولوژی Lean Startup(استارتاپ ناب) پرداخت و در این قسمت شاهد بخش هایی از فضای کاری شرکت  ای نتورک و محیط زندگی شایان شلیله خواهید بود.

کلید یک برنامه گفت و گو محور است که با اجرای آرش سروری به همت كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي ایران با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار تولید می شود. کلید  جمعه ها ساعت 20 از شبكه آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار می گیرد.

 

shalile2 کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

 

shalile1 کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

 

chanel کلید شایان شلیله برای موفقیت در کار

  • Hits: 1218