آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو

آغاز به كار برنامه كليد


برنامه اينترنتي كليد با حضور بزرگان و صاحب نظران حوزه ي كار آفريني و كسب و كار رسما آغاز به كار كرد . اين برنامه كاري است از كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي كه از شبكه آپارات در اختيار مخاطبان و علاقه مندان اين حوزه قرار خواهد گرفت.

photo386538875183542186 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو


محمد صادق مالكي دبير كنسرسيوم كسب و كار هاي اينترنتي هدف از از ورود به حوزه ي رسانه ي تصويري را اينگونه بيان كرد: با توجه به فراگير بودن مبحث استارت آپ ها و كسب و كار هاي اينترنتي ميان جوانان، بر آن شديم تا از رسانه ي تصويري در راستاي توسعه، ترويج و فرهنگ سازي در اين حوزه استفاده كنيم؛ وي همچنين افزود ، ما در اين برنامه سعي داريم به معرفي صحيح و واقع بينانه اين اكوسيستم بپردازيم، كاستي ها ، اشكالات و راه حل ها را بررسي كنيم، از تجربه ها، شكست ها و موفقيت ها بگوييم تا در نهايت در راستاي ارتقاي سطح آگاهي جامعه به خصوص جواناني كه تمايل به ورود به حوزه ي كسب و كار هاي اينترنتي دارند ، گام برداريم .

photo386538875183542171 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو
مالكي در پاسخ به اين سوال كه تاثير اين شفاف سازي در جامعه چه خواد بود، پاسخ داد: معرفي درست و شناخت راه پيش رو باعث از بين رفتن ترس ها و همچنين خوش بيني ها خواهد شد و در نتيجه اين واقع نگري موجب شناخت، تصميم گيري درست و برداشتن گام هاي محكم و به جا براي افرادي خواهد بود كه يا كسب و كار خود را شروع كرده اند و يا ايده اي دارند و مي خواهند قدم در راه بگذارند. وي همچنين افزود، رسالتي كه ما به دنبال آن هستيم كمك به اكوسيستم كار آفريني و كسب و كار است كه در نتيجه كاهش نرخ بيكاري، افزايش سطح رفاه عمومي جامعه و سلامت فكري و روحي افراد را به دنبال خواهد داشت.

photo386538875183542187 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو

مالكي دبير كنسرسيوم همچنين بيان كرد در همين راستا به همراه يك تيم پژوهشي بعد از مدتها پژوهش و تحقيق در دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران ، به متدي به نام e-act براي راه اندازي كسب و كار دست پيدا كرده ايم كه در قالب يك دوره ي آموزشي هشت هفته اي آموزش داده مي شود و افراد شركت كننده در دوره، شش ماه از راهنمايي و همراهي يك منتور بهره مند خواهند شد. ما اميدواريم با ارائه ي روش هاي علمي و اصولي بتوانيم كمك ها و آموزش هاي كاربردي براي افرادي ايجاد كنيم كه قدم در راه كسب و كار و كار آفريني گذاشته اند.

photo386538875183542143 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو


ویژه برنامه نوروزی کلید، قسمت صفر با اجراي آرش سروري، در استديو پيام صبا با حضور مهمانان ويژه به صورت دورهمي و گپ و گفت دوستانه فيلم برداري شد، كه همزمان با نوروز۹۵ به صورت اینترنتی پخش خواهد شد.
مهمان های برنامه ي ٧ سین کسب و کارهای اینترنتی و کارآفرینی و استارتاپ ها كه به گفت و گو پرداخته اند، نازنین دانشور مدير سايت تخفیفان ، حسین طاهری مدير تبلیغات۱۲۸ ، هادی فرنود بنيان گذار همفکر و سايت کاموا ، حمیدرضاا حمدی مدير سايت ایوند و همفكر، آیت حسینی مدير شناسا احمد عطارزاده مدير شتابدهنده آيچیتا ، حمید سپیدنام مسترتیستر ، سهیل ترکان مدير لاوان و محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم هستند.

photo386538875183542122 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو

 

 

 

photo366056859048719042 آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو

 

 

 chanel آغاز به کار برنامه تصویری اینترنتی "کلید" همزمان با آغاز سال نو

 

  • Hits: 1710