سن میلیاردر های جوان هنگام کسب اولین درآمد میلیاردی

 

برخی از میلیاردرهای جهان اولین ثروت های میلیارد دلاری خود را در سنین بسیار کم، بدست آورده اند.

بیل گیتس جوان ترین میلیاردر در سال ۱۹۸۷ در سن ۳۱ سالگی، محسوب می شود. پس از آن مارک زوکربرگ در سال ۲۰۰۸، عنوان جوان ترین میلیاردر را در سن ۲۳ سالگی از آن خود کرد. اما امروز هیچ کدام از کارآفرینان ثروتمند چنین موفقیت را در چین سنی بدست نیاورده اند. لری الیسون ۴۲ ساله بود که به اولین درآمد میلیون دلاری خود رسید و ۴۹ ساله بود که ارزش خالص سرمایه او هفت رقمی شد.

با استفاده از یک اینفوگرافیک از پلت فرم مبتنی بر وب UK-Fleximize، سنی که در آن گیتس، زوکربرگ، الیسون، و ۱۲ میلیاردر دیگر برای اولین بار به درآمد میلیاردی خود رسیده اند، در جمع آوری شده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مارک زوکربرگ : ۲۳ سالگی

مؤسس و مدیر عامل فیس بوک یکی از میلیاردرهای جهان است که در سال ۲۰۰۸ در سن ۲۳ سالگی، میلیاردر شد.

عرضه ی عمومی سهام فیسبوک، زوکربرگ را تبدیل به جوان ترین میلیاردر در تاریخ کرده است.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۴.۹ میلیارد دلار

ایوان اشپیگل: ۲۳ سالگی

2-4-1024x768 وبلاگ

مؤسس و مدیر عامل اسنپ چت در سال ۲۰۱۵ در سن  ۲۵ سالگی تبدیل به یکی از میلیاردرهای جهان شد.

ارزش سهام اسنپ چت اشپیگل که به ۱ میلیارد دلار رسیده، او را به یکی از جوانترین میلیاردرها تبدیل کرده است.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۲.۱ میلیارد دلار

لری پیج: ۳۰ سالگی

3-2 وبلاگ

مؤسس گوگل اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۲۰۰۴ در ۳۰ سالگی به دست آورده است، این زمانی است که شرکت IPO ارزش خالص آن را،برای اولین بار، بالای ۱ میلیارد دلار  اعلام کرد.

برآورد ارزش خالص امروز: ۳۶.۳ میلیارد دلار

بیل گیتس: ۳۱ سالگی

4-2-1024x768 وبلاگ

مؤسس مایکروسافت که در بین میلیاردرهای جهان ثروتمندترین آنها محسوب می شود، اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۸۷ در سن ۳۱ بدست آورده است.

زمانی که ارزش سهام گیتس از ۱ میلیارد دلار پیشی گرفت، او را به جوان ترین میلیاردر تا به آن زمان، تبدیل کرد. گیتس در سال ۲۰۱۵ به عنوان ثروتمندترین مرد دنیا شناخته شد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۷۶ میلیارد دلار

جف بزوس: ۳۵ سالگی

5-5-1024x768 وبلاگ

بنیانگذار و مدیر عامل آمازون، اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۹ در سن ۳۵ سالگی بدست آورده است.

ارزش سهام آمازون بزوس، او را از یک میلیونر به میلیاردر تبدیل کرد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۴۷.۴ میلیارد دلار

مارک کوبا: ۴۰ سالگی

6-2-1024x768 وبلاگ

سرمایه گذار “شارک تانک” و صاحب دالاس ماوریکس اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۸ در سن ۴۰ سالگی بدست آورده است.

فروش اولین شرکت او، میکرو سلوشن، کوبان را به یک میلیونر و فروش شرکت دوم او، Broadcast.com، او را به یک میلیاردر تبدیل کرد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۳.۲ میلیارد دلار

سارا بلیکلی: ۴۱ سالگی

sarablakely وبلاگ

بنیانگذار اسپانکس در سال ۲۰۱۲ در سن ۴۱ سالگی به یک میلیاردر تبدیل شد.

مالکیت ۱۰۰٪ بلیکلی از اسپانکس بود که او را به جوانترین زن میلیاردر جهان بدل ساخت.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۱.۰۱ میلیارد دلار

ایلان ماسک: ۴۱ سالگی

8-1-1024x768 وبلاگ

مؤسس پی پال و تسلا موتورز و بنیانگذار اسپیس ایکس، در سال ۲۰۱۲ در سن ۴۱ سالگی به اولین درآمد میلیاردی خود رسیده است.

افزایش ارزش سهام تسلا به ماسک کمک کرد تا از یک میلیونر به یک میلیاردر، تبدیل شود.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۱۱.۳ میلیارد دلار

.

سر ریچارد برانسون: ۴۱ سالگی

9-2-1024x768 وبلاگ

کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی ، رئیس و بنیان گذار شرکت‌های ویرجین که بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را در اختیار دارد، اولین سرمایه ی میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۱ در سن ۴۱ سالگی به دست آورده است.

بنیانگذار گروه ویرجین، میلیاردر شدن خود را به لطف موفقیت شرکت های متعدد خود، کسب کرده است.

برآورد ارزش خالص امروز: ۵  میلیارد دلار

مگ ویتمن: ۴۲ سالگی

10-3 وبلاگ

مدیر عامل سابق شرکت ای بی و مدیر عامل فعلی شرکت هیولت پاکارد اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۸ در سن ۴۲ بدست آورده است.

ارزش خالص سرمایه ی ویتمن پس از اینکه ای بی را عمومی ساخت، بیش از  ۱ میلیارد دلار شد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۱.۹ میلیارد دلار

اپرا وینفری: ۴۹ سالگی

11-1 وبلاگ

اپرا وینفری، تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه ، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا، از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و جهان است، این غول رسانه  اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۲۰۰۳ در سن ۴۹ سالگی دریافت کرد.

امپراتوری رسانه ای وینفری او را به سوی تبدیل شدن به اولین زن میلیاردر سیاه پوست در تاریخ کشاند.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۳.۱ میلیارد دلار

لری الیسون: ۴۹ سالگی

12-1-1024x768 وبلاگ

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اوراکل اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۳ در سن ۴۹ سالگی ایجاد کرده است.

الیسون میلیاردر شدن خود را به لطف سهامش در اوراکل و رشد سریع این شرکت به دست آورد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۴۴.۹ میلیارد دلار

کارلوس اسلیم: ۵۱ سالگی

13-3 وبلاگ

کارآفرین، بازرگان و سرمایه‌دار مکزیکی لبنانی‌تبار، فرد پر نفوذ تلکام، در سال ۱۹۹۱ در سن ۵۱ سالگی به یک میلیاردر تبدیل شد.

سرمایه گذاری درست به ثروت مند شدن اسلیم کمک کرده است. او به عنوان دومین فرد ثروتمند در جهان در سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۵۲.۶ میلیارد دلار

جورج لوکاس: ۵۲ سالگی

14-1024x768 وبلاگ

خالق «جنگ ستارگان» و بنیانگذار شرکت تولید لوکاس فیلم اولین درآمد میلیاردی خود را در سال ۱۹۹۶ در سن ۵۲ سالگی دریافت کرده است.

سهام لوکاس در لوکاس فیلم به او کمک کرد تا از یک میلیونر به میلیاردر، تبدیل شود.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۴.۷ میلیارد دلار

وارن بافت: ۵۶ سالگی

jpg-1024x768 وبلاگ

سرمایه گذاری و مدیر عامل شرکت برکشایر هاتاوی یکی از میلیاردرهای جهان است که اولین ثروت میلیاردی خود را در سال ۱۹۸۶ در سن ۵۶ سالگی بدست آورده است.

ارزش خالص او  پس از اینکه سهام های کلاس-A برکشایر هاتاوی برای اولین بار به فروش رسید، از ۱ میلیارد دلار فراتر رفت. بافت به عنوان سومین مرد ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

برآورد ارزش خالص امروز او: ۶۱.۴ میلیارد دلار

 

متبع :تکرا
  • Created on .
  • Hits: 1977

نوآوري و كارآفريني

کتاب الکترونیکی نوآوري و كارآفريني

پژوهشكده تحقيقات استراتژيك
گروه پژوهش هاي فرهنگي و اجتماعي

بسياري از صاحب نظران و محققان از دنياي امروزي به عنوان عصر عدم تداوم ياد مي كنند. عصر عدم تداوم به اين معناست كه ديگر تجارب و راه حل هاي گذشته براي مسائل جار ي و آينده سازمان كارگشا نيستند و بايد به شيوه اي ديگر انديشيد و به دنبال راهكارهاي جديد سا زماني با ساختارهاي نوين بود تا بتوان كالا و خدمات را با حداقل هزينه و با كيفيت برتر متناسب با نيازها و سليقه هاي مشتري، توليد كرد . بنابراين اگر قرار است اقتصادي موفق داشته باشيم نياز به شركت هاي موفق در محيط هاي رقابتي داريم و اين امر مستلزم داشتن نيروي ان ساني پرتوان و خود اتكا، داراي روحي ه خلاق و كارآفرين است . در نتيجه كارآفريني،خلاقيت، نوآوري و كسب و كارهاي مخاطره آميز، سوخت موتور اقتصاد مدرن را فراهم مي كنند؛ يعني در هر سازمان اگر بستر كارآفريني فراهم آيد اشتغال زايي ايجاد مي شود و عامل انتقال فن آوري خواهد شد . تجربه دنياي امروز نشان داده است كه نوآوري هاي مهم و پيشرفت هاي تكنولوژيكي، در سازمان ها و شركت هاي بزرگ دولتي اتفاق نخواهد افتاد . قابليت تطبيق با بازار و نياز روز، از يك ساختار بزرگ پيچيده ، ساخته نيست در نتيجه براي پيشرفت سريع و ارائ ه محصولا ت جديد، تنها راه مؤثر، ايجاد و توسعه شرايطي است كه فعاليت هاي اقتصادي كوچك بتوانند تأسيس شوند و رقابت كنند.                            مهم ترين دستاورد كارآفريني براي توسعه كشور ايجاد اشتغال، رفاه،ثروت و شناخت فرصت هاي مناسب است و حتي عده اي معتقدند كه كارآفريني مي تواند به عنوان يك مكانيزم، موجب افزايش بهره وري در سازمان شود به طوري كه امروزه كشورهاي توسعه يافته از يك زاويه جديد شركت هاي خود را در يك محيط كاملاً متغير، پويا نگه داشته اند و علت آن كشف و پرورش انسان هاي خاصي است كه نقش آفريني مي كنند و موجب ايجاد بستر موفقيت ها مي شوند. شومپيتر معتقد است: كارآفريني نيروي محرك اصلي در توسعه اقتصادي است . چنانكه ژاپن بعد از جنگ جهاني، توسعه خود را مديون افراد خلاق و كارآفرين مي داند. ماتسوشيتا به خاطر اعتقاد و اتكاء به خود و داشتن روحيه خودباوري، خلاقيت و كارآفريني توانست از طريق كا رگري در ويتنام و باربري در كارخانه هاي سيمان به مرحل ه مديريت يكي از موفق ترين صنايع ژاپن دست يابد . بنابراين مي توان ادعا كرد كه سازندگي و توسعه جامعه در گرو افراد و مديران كارآفرين است.                            مجموعه اي را كه در پيش رو داريد حاصل تلاش آقاي علي شاه حسيني و تعداد ي ديگر از محققان مي باشد كه در قلمرو كارآفريني مشغول پژوهش مي باشند. قطعاً اشكالات و نقايصي در نوشتار اين عزيزان مشاهده خواهيد نمود . اميدواريم با ارسال نظرات و پيشنهادات اصلاحي خود اين مركز را در انجام هرچه بهتر كارهاي پژوهشي يا ديگر باشيد. 

 

برای دانلود کتاب الکترونیکی اینجا کلیک کنید

 

 

  • Created on .
  • Hits: 29259

پنج اشتباه بزرگ هنگام شروع يك كسب و كار

 

1404404526_robert-tuchman وبلاگ 

رابت تاچمن ، کارآفرین و مدیر اجرایی در CAA 

 

با استناد به اداره آمار نیروی کار، 50 درصد از کسب و کارهای کوچک در پنج سال اول شکست مي خورند. حدود 30 درصد آنها تنها دو سال زنده مانده اند.

اگر می خواهید در سمت مثبت  اين آمار قرار بگيريد ، كارهاي بسيار سختي پيش رو داريد. با وجود تفاوت هاي زياد ميان  کسب و کار هاي مختلف ، چند اشتباه بزرگ مشترك و رايج در میان مردم هنگام شروع یک کسب و کار وجود دارد.

1. فکر كنيد همه آن چيزي كه شما نياز داريد یک ایده است. موارد بسياري وجود دارد. اولین و مهمترین مورد اخلاق کاری خوب است.

ایده فقط آغاز كار است. شما نیاز به چارچوب گذاري تمام جزئیات ایده خود از ابتدا تا انتها داريد، از جمله برنامه ريزي روش كار و آماده سازي تمامي "اگر ها .  شما بايد محكم ترين پايه هايي كه مي توانيد را بسازيد. اگر شما در ابتداي كار درست جلو نرويد، هرگز قادر به عبور از دروازه ورود نخواهيد بود.

2. نداشتن یک وکیل و یک حسابدار خوب. اين شروع یک کسب و کار پیچیده و مملو از مین های زمینی است. قوانینی وجود دارد که باید پيروي شود مثل قوانین مالیاتی

كافي است يك حركت را اشتباه برويد يا اسناد كاري را به درستي دسته بندي نكنيد، ناگهان خود را غرق در مشکلات واقعی خواهيد ديد. داشتن یک وکیل و یک حسابدار با تجربه و متخصص در زمينه كاري خاص شما،مي تواند کسب و کار شما را از یک بحران جدی را نجات دهد.

3. صرف پول زياد در زمان بسيار كوتاهي از شروع كار. شما ممکن است سرمایه اي در دست داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید همه آن را در ابتداي مار استفاده كنيد . شما نیاز به یک تعادل درسرمایه گذاری نياز داريد تا زماني كه  به اندازه کافی مطمئن شوید کسب و کارتان مي تواند از روي زمين برخيزد؛ و پيش از آنكه امور مالي و هزينه هاي جاري به طور دقيق مشخص شود، بيش از حد سرمايه را خرج نكنيد.

آهسته شروع كنيد  به طوری که بتوانيد بازخورد ها ونتایج را بسنجيد. پيش از اينكه به فكر گسترش كار باشيد بايد سود به كسب و كار خود بازگردانيد. برخي كسب و كار ها خود را به دليل تلاش و اصرار براي رشد سريع نابود مي كنند

4. تلاش برای راه اندازی كسب و كار در حالی که هنوزجاي ديگري مشغول به كار هستيد. واقعیت این است كه تقريبا غير ممكن است هر آنچه راه اندازي كسب و كارتان لازم دارد در اختيارش بگذاريد در حالي كه جاي ديگر مشغول به كار هستيد.

کسب و کار به توجه کامل شما نياز دارد تا از روي زمين برخيزد. شما در حالي كه هنوز در شركت ديگري مشغول به كار هستيد می توانید برنامه توسعه و چگونگي جمع آوری منابع مالی را در اوقات فراغت خود طراحي كنيد. اما هنگامی که برای ایجاد جهش آماده شديد، باید حاضر به اختصاص 100 درصد وقت خود به كسب و كارتان باشيد.

5. داشتن شخص دیگری به عنوان عامل اجرايي. این کسب و کار شماست. نه تنها مسوليت با شماست بلكه بايد در تمامي فعاليت هاي روزانه دست داشته باشيد، حداقل برای شروع.

شما نیاز به تصمیم گیری داريد. شما باید يكي از تعيين كنندگان برنامه ها، زمان بندي ها، فروشندگان و ساختار سازمانی باشيد. اگر يك يا چند شريك داريد نيازمند تعيين مرز هاي مسوليتي دقيق و روشن از روز اول هستيد.

گام به گام جلوبرويد. اشتياق شما براي اجراي ايده تان نمي تواند خود به خود و با سرعت ديگران را تحت تاثير قرار دهد تا دوستش داشته باشند.

شما بايد هر دو دست خود رامحکم بر روی فرمان نگاه داريد تا اينكه مطمئن شوید همه ی جزئیات را در نظر گرفته ايد و همه كار ها حساب شده جلو مي رود. كل ساعات كاري آماده به كار باشيد. موفقيت واقعي بر خلاف ضرب المثل معروف يك شبه ره صد ساله رفتن است.

 

مترجم : الهه مهدوی / منبع: http://www.entrepreneur.com

 

  • Created on .
  • Hits: 3447

برند سازی تا اوج

مقاله الکترونیکی برند سازی تا اوج

چگونه یک ایده ی کوچک اشتراک گذاری عکس ، به اپلیکیشن اینستاگرام تبدیل شد و 9 ماه بعد به یک میلیارد دلار به فیس بوک فروخته شد؟

از کجا باید فهمید که یک برند ، پتانسیل تبدیل شدن به یک برند موفق و بزرگ را دارد ؟ چقدر باید روی آن کار کرد تا به چنین موفقیتی برسد ؟

چگونه میشود (D.N.A) برند را تعیین کرد ؟

چرا برندینگ خودتان اهمیت دارد ؟ 

برای دانلود کلیک کنید

  • Created on .
  • Hits: 3825

کتاب الکترونیکی کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت

کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت

هدف بیشتر ایمیل های تجارت به تجارت دستیابی به ثبت نام های بیشتر است ، اما بسیاری از آنها خطا می کنند و بیش از استفاده ، ضرر می کنند.

کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت عموما سنگین و اغواگرانه به نظر می رسند. بعضی ها دارای یک تصویر بزرگ به همراه اصطلاحات بازاریابی گونه هستند. اکثر آنها نمی دانند چه چیز ممکن است خریدار مناسب را به خود جلب کند و نمی دانند چگونه ارزش های واقعی و تناسب را به صندوق های پستی تحویل دهند.

هدف اکثر کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت جذب یک مشتری است که اغلب از طریق یک کاغذ سفید ، وسمینار یا مطالعه موضوعی انجام می شود و نیازمند ثبت نام و یا شرکت کردن هستند. کاری کنید که مسیر ثبت نام، به آسانی قابل پیمودن باشد.

هدف برخی از کارزار های ایمیلی تجارت محور سطح بالا، دستیابی به کلیک فوری یا ثبت نام نیست، بلکه مطالعه ایمیل و سپس ارجاع آن به فرد مناسب است. فروش نرم افزار های گران قیمت یا تجهیزات انفورماتیک را در نظر بگیرید. افراد اندکی تنها با یک ایمیل، تجهیزات 200 هزار دلاری را می خرند. اما اگر کار به درستی انجام شود، کارزار شما از سوی تصمیم گیران مربوطه، مورد توجه قرار خواهد گرفت و امکان یک گفت و گوی تک به تک فراهم خواهد آمد.

این که کاری کنید تا ایمیل شما مورد توجه قرار گرفته و مطالعه شود ، می تواند به نحو تاثیر گذاری بر ضمیر افراد بستگی داشته باشد، به ویژه در سطح مدیران ارشد. اطمینان حاصل کنید که اهمیت (واقعی یا فرضی) مخاطبان خود و وقت آنها را مورد توجه قرار می دهید.

در این کتاب برخی از اقدامات موثر بازاریابی ایمیلی تجارت به تجارت را مرور می کنیم.

برای دانلود کتاب کارزار های ایمیلی تجارت به تجارت کلیک کنید

  • Created on .
  • Hits: 4756