چگونه یک کسب و کار را بدون تجربه آغاز کنیم؟

چگونه یک کسب و کار را بدون تجربه آغاز کنیم؟

شروع یک کسب و کار نیازمند آماده سازی،کسب دانشی مرتبط با صنعت مورد نظر ، تحقیق و داشتن طرح مستحکمی برای آغاز کار است. یکی از دغدغه هاییکه مانع از آغاز نمودن تجارت شما می شود همین عدم آگاهی از فرآیندها و عوامل موثر در استات زدن کار است. تا زمانی که در پا نهادن به این مسیر واهمه دارید از یک سو هیچ اتفاق قابل توجهی رخ نمی دهد و از سوی دیگر تجربه ی لازم را هرگز به دست نخواهید آورد.در هر حالت اکر تصمیم دارید کسب و کار نوپایی برای خود دست و پا کنید نگران بی تجربگی نباشید.راه هایی برای پر کردن این خلاء وجود دارد.

اگر شما می خواهید بدون تجربه، یک کسب و کار را آغاز کنید ، اولین گام مورد نیاز این است که خودتان را آموزش دهید.

chanel چگونه یک کسب و کار را بدون تجربه آغاز کنیم؟

 

گام 1

درمورد آماده سازی مالیات های کسب و کارتان و صورت حساب های مالی آموزش ببینید. برخی از شرکت ها دوره های آماده سازی مالیات و پرداخت که در مورد اشکال مختلف و کارهای اداری مورد نیاز برای تکمیل این فرآیندهاست را بصورت رایگان - آنلاین و آفلاین – آموزش می دهند. در مراکز محلی خود دوره های حسابداری عمومی که در مورد صورت حساب های مالی (ترازنامه، جریان نقدی و درآمد) آموزش می دهند را بگذرانید.

گام 2

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع کسب و کاری که می خواهید آغاز کنید، مشاهده جلسات و سمینارهای مرتبط با صنعت امری مهم به شمار می آید. اگر تجربه کمی در صنعت دارید حضور در این رویدادهای صنعتی اهمیت زیادی دارد – برای وام دهندگان کسب و کار و سرمایه گذاران بالقوه مهم است بدانند که دانش زیادی در مورد یک کسب و کار خاص دارید.

گام 3

در مراکز توسعه کسب و کار کوچک ثبت نام کنید. شما دراین مراکز راهنمایی های لازم جهت ایجاد طرح کسب و کار خود اعم از گرفتن تامین مالی و عواامل دخیل در یک کسب و کار موفق را دریافت خواهید کرد.

گام 4

روند شروع یک کسب و کار را در دولت بررسی کنید. برخی از وب سایت ها اطلاعاتی برای کارآفرینان، تجربیات و تا حدودی آگاهی مورد نیاز را با توجه به فرآیند راه اندازی کسب و کار کوچک فراهم می کند.

گام 5

از یک صاحب کسب و کار با تجربه – در گذشته و حال - تجربه کسب کنید. مشاوران برخی از وب سایت های مرتبط می توانند شما را با ارائه اطلاعات در دستیابی کوتاه مدت و بلند مدت به اهدافتان کمک کنند.

گام 6

یک شریک تجاری برای کمک به شما در شروع کسب و کاری که در آن بی تجربه اید جذب کنید. با هر شریک بالقوه ای که می تواند ارزش خاصی در مجموعه برایتان به ارمغان بیاورد مصاحبه کنید. به عنوان مثال، اگر شما دانش ایجاد محصول را دارید اما در مورد اینکه چگونه آن را وارد بازار کنید بی تجربه هستید با پیدا کردن فردی با اطلاعات کافی مشکل بی تجربگی را از میان بر دارید.

نمی توان منکر آن شد که در اکثر مواقع افراد با تجربه بسیار سریعتر از افراد مبتدی به اهداف خود می رسند؛ اما آنچه حائز اهمیت است پا نهادن در مسیر کسب علم و تجربه است. شما با بالابردن اطلاعات خود در مورد مسائل مرتبط با حرفه ی خود از تجربیات ثابت شده ی دیگران استفاده می کنید.و چه چیزی از این بهتر؟

منبع: entrepreneur

chanel چگونه یک کسب و کار را بدون تجربه آغاز کنیم؟

  • Created on .
  • Hits: 2128