Written by نرگس نجفیان on . Posted in وبلاگ.

ترفندهای ایمیل مارکتینگ که باعث افزایش بازدهی سرمایه می شود


در ایمیل مارکتینگ برای هر کدام از ایمیل های کسب و کاری حدودا یک دلار می پردازند اگرچه ایمیل در مقایسه با رسانه های اجتماعی و روند های در حال ظهور مانند تبلیغات بومی غیر جذاب است اما این روش می تواند به طور مداوم برای بازاریان، محیط جذاب تری را به وجود آورد.
دراینجا یک چک لیست خلاصه از 5 مورد از ملزومات استراتژی ایمیل را معرفی می کنیم:


1-خطوط قدرتمند با موضوع
اولین قدم :دریافت کنندگان نیاز دارند که ایمیل خود را باز کنند ،برای مثال در سال 2013 در هر روز بیش از 100 میلیارد ایمیل کسب و کار ، ارسال و دریافت  شده است،به هر حال با یک خط موضوع متوسط می توانید ایمیل های خود را توسعه دهید،ایمیل – خبر نامه و یا فروش ...

سه نکته تهیه خطوط موضوع قانع کننده برایان کلارک عبارتند از:
 فوق العاده خاص – منحصر به فرد – فوری
 قدرت نفوذ و شناسایی ابزارها و کوتاه نگه داشتن آن ها
 ایجاد اعتماد و تفاهم برای در یافت کنندگان لیست


2-تفاهم در راه هدف و ضوابط مشتری:
درک مشتری در چرخه فروش باعث می شود با سوالاتی مواجه شوید:
• آیا باز هم گزینه های خودرا بررسی کنیم؟
• آیا آنها نیاز دارند به اطلاعات بیشتر در مورد کمپانی و شرکت؟
• آیا آنها برای خرید آماده اند؟
انفجار ایمیل بدون هدف ، محکوم به شکست است ، توسعه تعداد زیادی از ایمیل هایی که منجر به پرورش فرایند فروش می شود و خوانندگان زیادی را جذب می کند باعث پیشرفت می شود.


3- تصاویر فوری:
آموزش رسانه های اجتماعی تماس ثابت را توسعه می دهد،توصیه می شود که برندها ایمیل هایشان را کوتاه و سریع داشته باشند
تصاویری زیاد و طولانی باعث می شود که وقت مشتریان گرفته شود و حتی ممکن است که آنها ایمیل های خود را رها کنند.


4-تماس برای اقدام:
مشتریان شما نیاز به یک مسیر و جهت دارند حتی بعد از زمانی که ایمیلتان را باز کرده و خوانده اند ،و یا حتی ممکن است از عهده کار خویش برآیند اما شما باید همچنان تعامل خود را با آنان ادامه دهید و مشوق آنان باشید تا بتوانند فعالانه اقدام کنند.
برای ایجاد یک پاسخ مناسب به عمل الکسیس رودریگو 

محل CTA  را در پایین ایمیل خود و ترجیحا در سمت چپ قرار دهید 
اضافه کردن عناصر ظریف از جمله عناصر گرافیکی مانند فلش
CTA متعدد در فرمت های مختلف (دکمه – گرافیک – متن ساده – وغیره)
CTAS قوی در هر ایمیل به شما کمک خواهد کرد که به تمام اهداف بازاریابی خود سریع تر دست یابید.


5- بهینه سازی تلفن همراه :
دستگاههای تلفن همراه بیشترین مصرف را در جهان دارند .باتوجه به گزارش های تورنسل 53 درصد ایمیل ها در گوشی های هوشمند باز می شوند ، بازاریان باید به دقت ایمیل های خود را در تلفن همراه پاسخگو باشند.
مصرف کنندگان به راحتی بیشترین زمان خود را به تلفن های همراه خود خیره می شوند.در واقع ،عملا به دستگاههای خود چسبیده اندبنابراین ایمیل های بازار یابی باید به طور کامل برای رابط کاربری تلفن همراه بهینه سازی شود ، که دریافت کننده ی آن از این ایمیل لذت برده و برای دوستان خود نیز بفرستد.

منبع:entrepreneur