Written by مهسا غضنفری on . Posted in وبلاگ.

4 خطای ابتدای کار که موجب بازماندن کسب و کار شما از رشد می شود

20150918202119-marketing-omni-channel-people 4 خطای ابتدای کار که موجب بازماندن کسب و کار شما از رشد می شود

افزایش درآمدها از کسب و کارهایی که شامل فروش های آنلاین هستند ، به عنوان حرکت های آینده جامعه ما در عصر دیجیتال, در نظر گرفته می شود . هر ساله ما شاهد تغییر شکل فروش ها از فروشگاه های فیزیکی به وبسایت شرکت ها و کسب و کارهای آنلاین هستیم. این یک فرصت موجود فوق العاده برای راه اندازی کسب و کار است.

با وجود این فرصت ،  طبیعی است که شاهد فضای رقابتی شدید از طرف بسیاری از کارآفرینان باشیم ، که در حال تلاش برای بدست آوردن همان افراد هستند.

علیرغم فضای شدید رقابتی در فضای کسب و کارهای آنلاین یک راه برای ایجاد یک کسب و کار پر رونق در این زمینه وجود دارد. این روش با ایجاد انتخاب های هوشمندانه شروع می شود.

4 اشتباه مبهم وجود دارد که حتی افراد باهوش و زیرک نیز بدون آنکه متوجه آنها شوند مرتکب می شوند.  این اشتباهات ممکن است شما را از رشد در کسب و کارتان و یا دستیابی به اهدافتان باز دارد. در ادامه به توضیح این 4 اشتباه می پردازیم:

chanel 4 خطای ابتدای کار که موجب بازماندن کسب و کار شما از رشد می شود

 

  1. توجه بیش از حد روی شلوغ کاری:

تعداد زیادی المان و اجزا وجود دارد که برای انجام و ساختن یک کسب و کار آنلاین و یا بخش آنلاین کسب و کارها نیاز است.

این خیلی محتمل و آسان است که شما درگیر مسائل و چیزهایی شوید که به عنوان شلوغ کاری  خوانده می شود. این مسائل میتواند شامل کارهای نام برده در زیر باشند:

- همیشه در حال ایجاد تغییرات و یا اضافه کردن چیزهای متفاوت به وبسایتتان بودن.

- صرف کردن زمان زیادی روی بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی.

- به طور مداوم وضعیتتان را بررسی کردن و درگیر این مساله شدن که آنها چه معنی هایی می دهند.

تمام این کارها برای ساخت و ایجاد یک کسب و کار آنلاین ضروری است اما در صورتیکه یک حد تعادل وجود داشته باشد.

بیشتر تمرکز شما در فضای آنلاین باید بر روی ایجاد مخاطبان وفادار و متعهد باشد. شما می توانید بهترین وبسایت در جهان را داشته باشید, اما اگر آن یک بازدیدکننده نداشته باشد,شما نمی توانید هیچ پولی از آن وبسایت بدست آورید.

پس بهتر است به جای شلوغ کاری بر روی چیزهایی که برای شما ایجاد مخاطب میکند.

2- دنبال کردن آنچه در حال حاضر جنجالی و داغ است:

همانطور که میدانید امروزه Blab, Periscope و یادآوری های فیس بوک ابزار و استراتژی های جدیدی هستند که باید از آنها استفاده برد. هیچ کس نمیداند که در 6 ماه آینده چه چیزی جدید دیگری داغ و جنجالی خواهد شد. نکته این است که همیشه چیزهای جدید پر زرق و برقی هستند که مردم به شما خواهند گفت که برای رشد کسب و کارتان به استفاده از آنها نیازمندید.

آنها ممکن خواهد بود که به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند و یا خیر, و نکته هم در همین است.

شما باید بدانید چه چیزی به شما کمک خواهد کرد که تلاش هایتان برای ساختن مفید باشد. این بدین معناست که چیزی که برای شما مناسب است آن چیزی نیست که جنجالی باشد. تعقیب این چنین چیزها شما را مشغول میکند اما باعث شکست می شود.

3- نداشتن برنامه ریزی محتوا و تبلیغات:

تعداد زیادی از محتوای پست های وبسایت بر اساس چیزهایی که در ذهن آنها هستند و یا چیزهایی که محبوب هستند.

این یک استراتژی نا صحیح و بد است.یک استراتژی خوب شامل محتوایی است که شروع می شود با آنچه برای شما تبلیغ می شود.

محتوا سپس طراحی شده برای پاسخ به سوالات و اثبات ارزش ها در یک راهی که شما را برای فروش در تبلیغات ارائه شده, هدایت خواهد کرد.

به عنوان مثال فرض کنید شما میخواهید یک دوره برگزار کنید که به زوج ها کمک میکند. شما برنامه دارید که این دوره در فوریه ارائه شود. محتوای شما در ژانویه باید نکات مفید, فوت و فن ها و نصیحت هایی برای زوج ها را در برگیرد. در پایان ژانویه شما به سادگی میتوانید به شنوندگانتان اجازه دهید که بفهمند شما در حال کمک به ارائه وسیع تر در دوره تان هستید.

محتوایی که شما ایجاد کرده اید به دوره منجر می شود.

این بدین معنا نیست که شما هیچ گاه روند پوشش موضوع نخواهید داشت, اما شما با این روش یک برنامه مشخص دارید که منجر به ایجاد درآمد برای کسب و کارتان می شود.

4- دنبال کردن افرادی که علاقه مند نیستند و نخواهند شد:

گروه های فیس بوک یک منبع با ارزش برای کارآفرینان هستند. این گروه ها شانس شما برای برقراری ارتباط با مخاطبانتان در یک راه خودمانی و صمیمی هستند. یک چیزی که شما آشنا می شوید در گروه افرادی هستند که از گروه ها به عنوان یک ابزار برای بدست آوردن کسب و کارجدید استفاده می کنند.

این افراد به طور مداوم در حال ارسال پست های فروش هستن که همه آنها نادیده گرفته می شوند زیرا آنها مستاصل و بی چاره به نظر می آیند. شما تعداد زیادی از آنها را همچنین در ایمیل هایتان میبینید. این ها روش های ناکارآمدی هستند که خیلی وقت است کنار گذاشته شده اند و یک حذف کننده آسان هستند.

این روشی است که در آن هیچ یک از تلاش های بازاریابی شما روی افرادی که به این موضوعات علاقه مند نیستند و هیچ گاه هم علاقه مند نخواهند شد مؤثر نخواهد شد. بروید جایی که مخاطبان شما آنجا حضور دارند و حاضر هستند پول هایشان را در این زمینه خرج کنند. در نشریات جریان اصلی مثل Entrepreneur و The Huffington و امثال آنها حضور یابید. بجای دنبال کردن مخاطبینی که همه همسان هستند, دنبال کنید میلیون ها نفر که هر روز این نشریان را می خوانند.

اگر به سراغ شلوغ کاری ها بروید و یا دنبال کنید چیزهایی را به نظر خودتان محبوب است زمان بسیار زیادی را قبل از اینکه درآمد واقعی از کسب و کار آنلاینتان بدست آورید صرف خواهید کرد و این باعث می شود که زمان را که یک منبع بسیار با ارزش و غیر قابل جبران است را از دست بدهید.

اگر شما در حال ایجاد هریک از این اشتباهات در کسب و کار خود هستید همین امروز تغییر را ایجاد کنید. وقتی شما روی ایجاد ارتباطات و اعتبار در فضای آنلاین تمرکز کنید تمام جنجال ها و مشکلات را به قصد کسب توجه آنها تحمل خواهید کرد.

متفاوت بودن راز کسب افراد و گرامی و با اعتبار ساختن کسب و کار شما می باشد.

 

منبع: entrepreneur

chanel 4 خطای ابتدای کار که موجب بازماندن کسب و کار شما از رشد می شود