شروع یک کسب و کار در سال 2016 - اجتناب از این 5 اشتباه مبتدی

اگر به فکر برنامه ریزی برای شروع یک کسب و کار جدید در این سال هستید ،علاوه بر داشتن روحیه ی اولیه –شیفتگی نسبت به کار و اراده ،باید اطمینان داشته باشید که این کار را با احتیاط انجام می دهیدتا با مشکلاتی که منجر به شکست کسب و کار می شود مواجه نشوید.
اغلب کارآفرینان جدید باید از این 5 اشتباه مبتدی زیر جلوگیری کنند تا بتوانند کسب و کار جدیدی را با موفقیت آغاز کنند.

 

انتظار موفقیت یک شبه:
تعداد بسیار کمی از کسب و کارها هستند که توانسته اند در آمد گزافی را یک شبه بدست آورند اما این اغلب ممکن نیست .رسانه ها همیشه درمورد استارتاپ ها ،به صورت افسانه ایی و دور از ذهن ، صحبت می کنند.
بنابراین شما می دانید که ممکن  است به طور بالقوه نیاز به زمان طولانی برای کسب و کارتان داشته باشید اما اگر در یک مدت زمان کمی توانستیداز درآمد خوبی بهره مند شوید، خوب این اتفاق بسیار خوشایندی است، اما بهتر است که به انتظارات واقع بینانه تر نگاه کرد.
فرضیه ی فروش:
این مهم نیست که محصولتان و یا خدماتتان چقدر بزرگ است ولی در صورتیکه کسی محصول و یا خدماتتان را نداند و یا نشناسد؛ کسب و کار شما مرده محسوب می شود ،بنابراین باید کسب و کاری داشته باشید که بتواند به طور مستقیم بر مخاطبانتان  تاثیر بگذارد.شرکت های بازاریابی آنلاین در مورد استارتاپ ها سوالات یکسانی دارند که این سوالات این گونه است: چه کار باید بکنیم وقتی که بودجه لازم برای بازاریابی نداشته باشیم ،فرضی که وجود دارد: این است که هدف جادویی حضار کشف کردن نام تجاری است .در آغاز هر کاری برای تولید، سخت کار کردن ،سخت است.

عدم سعی و تلاش:

ایا عنوان تجارت شما نقض کننده علامت تجاری موجوداست؟

ایا برای دامنه نامی موجود است که موجب سهولت  در یافتن مشتریان بالقوه در تجارت انلاین شما  شود؟

ایا نام کسب و کار تان در تمام پروفایل های اجتماعی محبوب  در دسترس  است؟

اینها فقط چند نمونه از سعی و کوشش اساسی است که می تواند به شما کمک کند تامشکلات کمتری را داشته باشید.

-نداشتن یک برنامه بلند مدت:
اجرای یک کسب و کار (در پرواز) بدون یک فکر و نقشه خوب ،یک خودکشی کارآفرینی است،در حالی که نمی توانید همه موانع را پیش بینی کنید با بعضی اصلاحات طولانی روبرو می شوید که کمک میکند شما را بدون بهانه اشتباهتتان را برطرف سازید
بنابراین نداشتن یک برنامه بلند مدت و یا نداشتن یک طرح مناسب برای کسب و کار آنلاینتان نتیجه ایی خوب و دلخواه برایتان به دنبال نخواهد داشت.
100% شیوه زندگی:
شروع یک کسب و کار نیاز به نشانه های رسانه ها دارد،که این مستلزم شیوه زندگیتان است برای مثال :

خداحافظی با یک قسمت بزرگی از وقت آزادوخواب شما
محدود کردن زمان برای خانواده و دوستان
خداحافظی با سرگرمی ها و منافع شخصی
ایجاد کسب و کار جدید خود در الویت زندگی شما

منبع:.entrepreneur

  • Created on .
  • Hits: 3565