چگونه در کمتر از 5 سال میلیونر شوید

millions چگونه در کمتر از 5 سال میلیونر شوید


اگر شما بخواهید، میتوانید در کمتر از 5 سال یک میلیونر شوید. حتی زودتر از این زمان هم دست یابی به این امر میسر است اما چندان آسان نمی باشد.
فداکاری ها و از خودگذشتگی های بسیاری برای ایجاد آن و غلبه بر موانع موجود در این راه وجود دارد اما باید مقرر کرد که آن اتفاق ایجاد شود.
رویارویی با ناملایمات و سختی ها بزرگترین معلم در این راه خواهد بود که مسبب ایجاد نوعی انعطاف پذیری می شود که کمک کرد میکند در عبور از آتش توانا شوید.
راه کارهای ضرروری جهت میلیونر شدن در کمتر از 5 سال:

chanel چگونه در کمتر از 5 سال میلیونر شوید


_ طرز رفتار با مردم:
در نهایت, با عبور از سختی ها ضد آتش میشوید. در این روند پیشرفت تا رسیدن به مرز 7 رقمی باید در نظر داشته باشید که طرز برخورد با مردم مهمترین جنبه است.
هیچ کس نمی تواند بدون دانستن چگونگی طرز برخورد با مردم یک میلیونر شود. شما باید آمادگی برخورد درست را در موقعیت های مختلف مثل زمان هایی که بهترین دوست شما از شما روی برمی گرداند و یا خانواده تان به شما بدی می کند داشته باشید. گاهی اوقات این اتفاقات بیشتر در زمان های غیر قابل پیش بینی رخ می دهد.
_ بخشیدن افراد:
گاهی لازم است به دوستان قدیمی و اعضای خانواده تان بفهمانید که در حال تغییر در زندگیتان هستید.
برای خود من اتفاق افتاد که یک روز، در یک دورهمی خانوادگی پسر عمویم را به کناری کشیدم و درباره تغییر احساسم نسبت به او و بخشیدنش با او صحبت کردم.
او بطور غیر منتظره ای هفته بعد از آن اتفاق درگذشت. اگر او را برای گناهانش نبخشیده بودم آن فکر برای سال ها به سراغ من می آمد.
پس این مهم است که بخاطر آرامش خودتان دیگران را ببخشید تا ذهنتان تنها بر روی کار و موفقیتتان متمرکز باشد.
_ رسیدگی به اموال و دارایی ها:
در روند پیشرفت در کسب و کارتان لازم است که بیاموزید که چگونه با وجود شکست ها و یأس و نا امیدی ها همچنان به کسب و کارتان کنترل و رسیدگی داشته باشید. نه لازم است که در مورد دارایی ها و اموالتان سرسخت باشید و به شدت خساست به خرج بدهید نه هزینه های اضافی و نا ضروری را متحمل شوید.
_ فداکاری کردن:
در این راه تجربه های سختی وجود دارد که گاهی برای خدمت به دیگران مجبور میشوید آنها را تحمل کنید. باید این را بپذیرید که گاهی برای انجام سخنرانی ها و ملاقات با جمع عظیمی از مردم حتی مجبور شوید یک شب در سرمای طاقت فرسا در ماشین بخوابید تا بتوانید به آن سخنرانی برسید.
_ مقابله کردن با خجالت:
برای داشتن پیشرفت در کسب و کارتان ضرروری است که خجالت های زندگیتان را کنار بگذارید و سپس در راه کسب و کار قدم بگذارید. داشتن احساس خجالت و کمرویی در اکثر موارد موجب ضرر به شما و دور کردن شما از مسیر راحت زندگی کردن وسریعتر رسیدن به پیشرفت در کسب و کارتان است.
_ درخواست کمک کردن:
در یک نقطه بخصوص در کسب و کارتان به جایی میرسید که بدون بهره از راهنمای تعدادی از افراد قادر به داشتن پیشرفت در راهتان نیستید.
شاید درخواست کمک کردن جنبه مثبتی برای شما نباشد اما گاهی مجبور به انجام آن میشوید.
گاهی داشتن یک وکیل، یک آرایشگر، یک مربی شخصی آشپز پاره وقت و کارمندان دیگری برای مشاوره و تسریع در روند رشدتان هزینه هایی در ابتدا برایتان داشته باشد، اما در نهایت به شما کمک می کند به سمت مرز میلیون دلاری بروید.
اکثر مردم بخاطر در میان بودن نفسشان درخواست کمک نمیکنند اما این اشتباهی است که برای کسب و کارتان مضر است.
_ غلبه بر ترس ها:
گاهی اندیشه هایی مبنی بر اینکه شما در انجام یک کاری بی استعداد هستید و یا از عهده آن بر نمی آیید سبب می شود که شما از رفتن به سمت آن کارها ترس داشته باشید اما وقتی شروع به انجام آن کار کنید اعتماد به نفستان نسبت به آن تغییر خواهد یافت و باعث میشود باور شما نسبت به این موضوع که هیچ گاه استعدادتان در آن زمینه به ثمر نمیرسد تغییر کند.
_ تثبیت نگرش:
بهانه تراشیدن یکی از بزرگترین موانع می باشد. این مشکل بزرگی است که مدام همه آنچه در محیط اطرافتان می باشد را نقد کنید.
به جای اینکه اجازه دهید که شرایط محیط بر زندگی من حاکم شوند و امر و نهی کنند آنها را در کنترل خود بگیرید.
در نهایت، باید خود را مجبور کنید بهانه ها و محدودیت ها را از مسیر زندگیتان کنار بگذارید و چندین مرتبه خود را در معرض ایجاد تجدید نظر در ذهن و افکارتان و تغییر نظرتان قرار دهید.
_ اعتماد به دیگران:
در زمان هایی که شما در شرایط حساس به سر میبرید نیاز است که در خصوص شرایط سختتان و حقیقت آنچه مورد آزار شما است با دیگران صحبت کنید.

برای داشتن پیشرفت تدریجی در کاهش حساسیت هایتان که در نهایت منجر به پیشرفت در کسب و کارتان میشود باید قادر به کسب آزادی و رهاسازی فشارهای عصبی و نگرانی ها و اضطراب ها باشید.
از طریق در ارتباط گذاشتن مسائلتان با دیگران قادر به بیشینه کردن تلاش هایتان برای ایجاد پیشرفتی عظیم در زندگیتان خواهید شد.
_ پذیرفتن خطرات:
قبل از رسیدن به مرز 7 رقمی شدن شما خطرات زیادی را باید متحمل شوید.
ایمان داشتن به درستی راهی که در پیش گرفته اید کمک بزرگی خواهد بود که به مشکلات و خطرات این راه پیروز گردید.
شما گاهی مجبور به برداشتن خیزهای بلندی در زندگیتان هستید, حتی گاهی اوقات حتی نمی دانید در چه جایی آنها اتفاق خواهند افتاد.
خطرات و ریسک هایی که در این راه میپذیرید یکبار به شما ضربه میزنند اما باعث میشوند شما به طرف دیگر پل برسید حتی اگر پل ها را سوزانده باشید.
_ سروقت حاضر شدن:
تا قبل از اینکه با ناامیدی های بزرگ به سبب داشتن تأخیر در برنامه هایتان مواجه شوید با خودتان عهد ببندید که برای باقی عمرتان یک انسان وقت شناس باشید و به درستی بر این عهد پایبند باشید.
_ حرفه ای رفتار کردن:
تفاوت های بسیاری بین یک شخص آماتور و حرفه ای وجود دارد.
افراد غیر حرفه ای می خواهند خودشان وبسایتشان را طراحی کنند, خودشان موهایشان را کوتاه کنم و روغن ماشینشان را خود تعویض کنند. انجام همه این کارها وقت و تلاش با ارزش شما را می گیرد و باعث ناامیدی بزرگی در روند پیشرفت شما میشود. لازم است این وظایف را به متخصصان آن کار واگذار کنید زیرا آنها کسانی هستند که آن کارها را بهتر انجام می دهند.
این کار باعث میشود که تمام استعداد و وقتتان برای رسیدن به بالاترین سطح پیشرفت بکار گرفته شود.
شما تنها باید بهترین افراد را در کنارتان داشته باشید و تقسیم وظایف کنید. با اینکه این امر هزینه های اضافی برایتان دارد اما شما متوجه ارزش این کار میشوید . این کاری است که حرفه ای ها انجام می دهند.
_ به طور خستگی ناپذیر مطالعه کنید:
برای متخصص شدن در رشته کاریتان نیاز به حداقل 4 ساعت مطالعه در روز دارید, در کنار این, با مطالعه قصد و اهداف کسانی که ملاقات میکنید میتوانید به بهترین درک از طبیعت انسان بدست یابید.
_ کسب مهارت ها:
شما در طول روز در حال انجام کارهای مرتبط با کسب و کارتان هستید در طول روز تلفن هایی مرتبط با شغلتان هستید, ده ها ایمیل در طول هفته میفرستید و نامه هایی مینویسید, اما آیا همه اینها باعث بالا رفتن و بهتر شدن مهارت های شما میشود؟
به همین خاطر است که لازم است به طور مستمر در حال اضافه کردن ارزش های بیشتر برای خودتان باشید.
_ استقبال از فرصت ها:
بیشترین فرصت های شغلی و مؤثر زندگیتان از تلاش های بشر دوستانه شما زمانی که بدون انتظار چیزی به دیگران می بخشید, حاصل می شوند. فرصت های شغلی زندگیتان را مدیون خدمات بی چشم داشتتان هستید.
_ کاهش فرصت های شغلی:
وقتیکه تعداد فرصت های شغلی برای شما بالا رود, لازم است که به طور مداوم توالی اهمیت آنها حفظ شود.
هیچ گاه یک درآمد 10.000$ به فرصت های شغلی 1.000.000$ ارجحیت پیدا نمیکنند.
پس باید با استفاده از بصیرت کافی و حس تشخیص بالا به تفکیک فرصت ها و معاملات بر اساس اهمیت آنها بپردازید.
_ بزرگ فکر کردن:
یکی از بزرگترین تصمیماتی که در زندگی باید بگیرید, تغییر یافتن از مصرف کننده بودن به تولید کننده بودن است.
اینجا تفاوت مصرف کننده و تولید کننده مشخص شده است: مصرف کننده ها پیتزا را می خورند, تولید کننده ها آن را درست می کنند. مصرف کننده ها فیلم ها را تماشا می کنند تولید کننده ها آنها را می سازند. شما متوجه نکته شده اید. بجای اینکه به فکر خوشایند تمایلاتتان باشید باید راه هایی برای کمک به کسانی که نیازمند هستند را در پیش بگیرید.
_ بخشش بی پایان:
باید بیاموزید که زمان, انرژی, پول و خلاقیت های شما زمانی ارزشمند هستند که در ارتباط با دیگران باشد. وقتی شما می بخشید, در برگشت خیلی بیشتر برای شما بدست می آید.
پولدارترین مردم بیشتر می بخشند, به همین دلیل بیشتر بدست می آورند. راز زندگی بخشیدن است.
_ اهداف بزرگ و حسابی در نظر بگیرید:
شما باید اهدافی را که از آنها می هراسید برای خودتان تنظیم کنید.

شما باید با تنظیم اهداف بزرگ و حسابی, فوق العاده خاص شوید. اگر اهداف بزرگی برای خود داشته باشید باید برای آنها اشک و خون بریزید و شب بیداری بکشید شما بعد از چند وقت به آنچه برای خود تصور میکنید دست می یابید.
_ دنبال کردن اهدافتان:
رسیدن به این حقیقت بسیار دلپذیر است. وقتی شما از اهدافتان بزرگتر باشید, هیچ کاری نمی توانید انجام دهید اما وقتی اهدافتان از شما بزرگتر باشند هرچیزی ممکن است. این بدین معناست که وقتی شما اهدافتان را بزرگ تر و عالی تر از خودتان در نظر بگیرید شما می توانید به هر هدفی که در ذهنتان میگنجد دست یابید.
به طور ساده و خلاصه برای میلیونر شدن در کمتر از 5 سال لازم است که:
1- با خودتان رو راست باشید.
2- تنها فرصت های شغلی ای را اختیار کنید که به شما اجازه می دهند شانس های بزرگتر برای پیشرفت انفجاری در کارتان داشته باشید.
این امر معمولا با در نظر گرفتن یک موقعیت فروش یا راه اندازی کسب و کار خودتان است. اگر شما تمایل و پتانسیل ایجاد این اتفاق را دارید شما قبل از اینکه تصور کنید می توانید میلیونر شوید.

منبع : entrepreneur

 

chanel چگونه در کمتر از 5 سال میلیونر شوید

 

  • Created on .
  • Hits: 1027