4 مرحله مهم برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور

 

ایجاد یک کسب و کار آنلاین هرگز کار  آسانی نیست  باترکیبی  از نرم افزار ویک ایده  مناسب میتوانید یک کسب و کار بزرگ  را به سرعت راه اندازی کنید.به هر حال اگر میخواهید یک کسب و کار آنلاین سود آور داشته باشید باید به دنبال برخی از مراحل ساده اما ضروری در رویکرد خود باشید.دراینجا به 4 مورد از مراحل ضروری که در سرعت راه اندازی کسب و کار آنلاین کمک می کند اشاره می کنیم:

chanel 4 مرحله مهم برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور

 

1-ایجاد یک لیست ایمیل:

اگر ازهر  بازار یابی  در مورد کسب و کار آنلاین پرسیده شود مطمئنا آنها داشتن یک لیست ایمیل را  یکی از باارزش ترین دارایی های کسب و کار می دانند در عین حال، این مرحله یکی از مراحل کمتر توسعه یافته در استارتاپ است البته برای تهیه ی این لیست احتیاجی به هزینه زیاد نیست .می توانید کار خود را با ابزارهای ساده و خدمات ساده تر آغاز کنید اگر بودجه رایگانی همچون   Mail Chimp  داشتید میتوانید از گزینه های مدیریت ارتباط با مشتری بهره مند شوید،مطمئن شوید بدون درنظر گرفتن مکان و یا چگونگی شروع کار، برنامه ریزی مطمئن ومناسبی با مشتری دارید که قابل اعتماد است.

2-بهینه سازی برای موتورهای  جستجو:

 اکثر مردم بهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت خود را درک می کنند،سئو نیز می تواند یک ابزار مهم برای بازدید سایتتان باشد.  بنابراین باید با انتخاب کلمات کلیدی مناسب وعنوان و توضیحات سایت ،رعایت استاندارد در پیشرفت سایت  خود قدم بردارید برای این کار احتیاج به یک مدیر سایت دارید تا بتوانید تمامی تغییرات سایت را زیر نظر بگیرد ،سئو این امکان را برای سایت شما ایجاد می کند تا ترافیک بیشتری در سایتتان ایجاد شود.تحقیقات نشان می دهد که افرادی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایتتان می شوند نسبت به افرادی که  با تبلیغات وارد سایتتان می شوند بیشتر خرید می کنند.

3-تغییرات کسب و کار خود را پیگیری کنید:

یکی از مهمترین مواردی که در کسب و کار آنلاین وجود دارد سازگاری آن است  اما در کسب و کارهای فیزیکی شاید هفته ها و ماهها زمان احتیاج باشد تا بتوان در مورد مفید و موثر بودن آن قضاوت کرد اما این در مورد کسب و کارهای آنلاین  این صدق نمی کند.

برای ایجاد کسب و کارهای آنلاین و سودآور باید تلاش های خود را به طور مداوم بررسی کنید مثلا این که آیا رنگ نارنجی بهتر بود یا قرمز و یا اینکه چه سرتیترهایی بیشتر در سایتتان کلیک خورده اند برای اینکار می توانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید ،گوگل آنالیتیکس کمک میکند نواحی را که بیشترین کلیک را داشته است نشان دهد.

4- کار با سایت خود را برای کاربران آسان سازید:

سایتی می تواند سود بیشتری داشته باشد که ساده واینکه ناوبری در آن برای کاربران ساده باشد که این موضوع اهمیت بسیاری دارد همه افراد به یک سایتی نیاز دارند که پردازش در آن آسان باشد ،هر چقدر که فرایند خرید برای مشتریان راحتر صورت بگیرد در نتیجه نرخ تبدیل نیز بهتر خواهد بود و همین امر در ایجاد کسب و کار آنلاین سودآور بسیار تاثیرگذار خواهد بود

بر اساس تحقیقات موسسه بایمارد، تقریبا ۷۰ درصد از کل کارت های خرید افراد بدون اینکه به خرید نهایی تبدیل شود به حال خود رها می گردد. این موضوع معمولا به خاطر ناکارآمد بودن سایت در راهنمایی مشتری است. هر چقدر تجربه کاربر از این مرحله بهتر باشد، سودآوری و فروش شما نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین هرچقدر این تجربه بهتر باشد، مشتری کمتر ناراحت می شود و خرید به خوبی انجام می شود.

chanel 4 مرحله مهم برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور

منبع:.entrepreneur

  • Created on .
  • Hits: 1267