4 اصل اولیه برای کسب درآمد دراینترنت

فضای سایبری چنان محیط داغی است که کارافرینان در همه جا برای افزایش فروش و ارتقای تجارتشان از آن استفاده می کنند. درصورت استفاده صحیح از اینترنت،میتوان به عنوان بخش مهمی از بازاریابی خود  از آن بهره جست ؛ در غیر این صورت به چالشی بزرگ برایتان مبدل می شود که سرمایه تان را بدون بازخورد هدر خواهد داد.
اکنون با چهار راه اساسی برای به حداکثر رساندن درآمد  خود از اینترنت با ما همراه شوید.

 chanel 4 اصل اولیه برای کسب درآمد دراینترنت

1- اصول اولیه در دنیای واقعی همچنان اهمیت دارند.

برای رسیدن  به این اصول صحیح باید به این سه پرسش پاسخ داد:

- چرا یک خریدار آینده نگر  استفاده از محصول یا خدمات ما را در مقابل دیگر رقیبان باید ترجیح دهد؟
- آیا آن بخش که وظیفه  ارزش گذاری بر این بازار را بعهده دارد  بگونه ای است که  تجارت ما را متمایز از دیگران سازد و  آیا آن به اندازه ای  بزرگ است که بتوان رویش حساب کرد؟
- مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن به این بخش با این پیام که محصول یا خدمات من متفاوت است چیست؟

به منظور رسیدن به این هدف اگر برای کسب و کار  شما موثر ترین راه  استفاده از اینترنت است  پس دست به کار شوید.

2. رسانه های اجتماعی درست را انتخاب کنید.

تمام رسانه های اجتماعی برای همه کاربرد یکسانی ندارند. به عنوان مثال "پینترست" که کارش مبتنی بر تصاویر است ممکن است برای یک طراح جواهرات برنامه ای بسیار مناسب و کاربردی  جهت به نمایش گذاشتن آثارش بحساب آید اما همین برنامه برای یک وکیل مدافع بخش جنایی به آن اندازه مفید نخواهد بود.

در واقع، بسته به بخش بازار هدف، رسانه های اجتماعی ممکن است بهیچ وجه مناسب نباشند. پلت فرم مناسب برای رسیدن به بخش بازار هدف خود را انتخاب کنید. مدتی از زمان خود را در فیسبوک، توییتر، پینترست، اینستاگرام  و لینکدین سپری کنید. قبل از آنکه زمان و تلاش خود را بیهوده هدر دهید در موردش تحقیق کنید.

3. محتوای پیشنهاد

بی اثرترین روش برای تبلیغات در توییتر ،فیسبوک و یا لینکدین استفاده از این جمله است : "محصول ما را خریداری کنید".
ما راهی به مراتب موثرتر و مفید تر برای تاثیرگذاری روی مشتریان آینده نگر بشما پیشنهاد می کنیم. ویژگی های آگهی های خود را می توانید به یک مقاله، یک ارزیابی، یک پست وبلاگ و یا یک ویدیو  مرتبط کنید. همچنین می توانید با کسب اجازه و ذکر منبع از نقل قول های دیگر افراد در این راستا بهره گیرید. حال اگر خود سازنده آن محصول باشید میتوانید بعنوان یک متخصص نظر خود را اظهار دارید.

زمانیکه شما خود تولید کننده یا ابداع کننده یک محصول باشید با توجه به اشراف کاملی که به نقاط قوت کار دارید بهتر می توانید روی مسایل برجسته محصول یا خدمات مانور دهید. می توانید خصوصیات مهم آنرا در قالب بنر تبلیغاتی در  وبلاگتان ارایه دهید.

4. تمرکز بر روی خرید و فروش، نه کلیک.

یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی منحرف گشتن از اهداف اصلی است. بعنوان مثال زمانیکه  آمار کلیک های دوستان یا فالورها یا مقیاسهای مشابه  را برا ی سنجش میزان رشد فروش احتمالی خود در نظر می گیرید شما در حال منحرف شدن از هدف هستید.

توصیه ما در این مورد بشما این است : اگر هدفتان را معطوف به مراکزی که به این صورت خدمات بازاریابی بشما عرضه میدارند  نکنید  سرعت پیشرفتتان بیشتر خواهد شد.

داشتن اهداف موقت خوب است. جمع کردن تعداد معینی از فالورها یا بالابردن تعداد کلیک ها برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت فوق العاده است. با این حال هدف اصلی از بازاریابی اینترنتی که خرید و فروش است را نباید فراموش کرد.اینترنت در میان رسانه های جمعی و اجتماعی به طور خاص می تواند ابزار فوق العاده برای تولید فروش باشد. اما مانند دیگر ابزار باید در جهت رسیدن به هدف غایی در امر تجارت  قرار گیرد.

چهار راهنمایی فوق میتواند شما را در انتخاب مسیری درست یاری رساند.

منبع: entrepreneur

chanel 4 اصل اولیه برای کسب درآمد دراینترنت

  • Created on .
  • Hits: 1052