کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکنید مگر آنکه کفش آهنی به پاکرده باشید

ایده ی هیجان انگیز کار از خانه تا کارآفرینی از مدت ها قبل از اینکه اینترنت به شکل امروزی در آید وجود داشته است. همواره توانایی کار کردن برای خود با درآمد اندک جذاب بود.بعد از رونق گرفتن عصر اینترنت این رویا برای کسانی که بدنبال فرار از مدل سنتی کار بودند بیشتر به واقعیت تبدیل شد.
این آمار بطور متناوب در حال افزایش است. در سراسر جهان روزانه  2.5 میلیارد نفر  به اینترنت وارد می شوند. حتی به نظر می رسد که در کنیا نیز، تمام افراد صاحب یک گوشی هوشمند هستند. فیسبوک  روزانه 1.4 میلیارد کاربر فعال دارد. تابحال هرگز گستردگی آگهی های بالقوه در یک مکان به این شکل نبوده است.

chanel  کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکنید مگر آنکه کفش آهنی به پاکرده باشید

 

رسیدن به امر سودآور ساختن کسب و کار آنلاین به سادگی  آنچه بنظر می رسد نیست. زمانیکه شما به یک شبکه اجتماعی وارد میشوید با انبوهی از  آگهی های گمراه کننده بمباران خواهید شد.شما با خود فکر می کنید با دانلود کردن یک صفحه کم ارزش با کاربردهای تجاری می توانید ماهانه درآمدی مطابق درآمد سالانه داشته باشید ؛اما با کپی کردن چنین آگهی هایی دقیقا کاری را انجام می دهید که برای آن طراحی شده اند.در واقع به این طریق آنها را برای رسیدن به هدفشان -که کسب  درآمد برای خودشان است -کمک کرده اید.

اگر یک قدم به عقب برگردید متوجه خواهید شد که تنها راه  درآمدزایی از این تجارت، آموختن چگونگی کسب پول است. اگر کسی وعده  رسیدن به موفقیت در زمانی اندک در تجارت های آنلاین را  به شما می دهد باید بدانید که  او احتمالا با این روش در فکر بدست آوردن پول از شماست. همواره دوره های آموزشی  و مربیان آنلاین متعددی وجود دارند، اما باید بدانید که درمیان هرکدام از آنها نیز می تواند یک کلاهبردار وجود داشته باشد.

در اینجا به بعضی از مشکلات واقعی در ایجاد کسب و کارهای آنلاین می پردازیم.
- اعداد (تعداد بازدید) به معنی رسیدن به درآمد نیستند : تعداد پیشنهادهای استخدام برای بالا بردن این ارقام  بسیار زیاد است. این روزها به راحتی می توان این ارقام که تاثیر بسزایی در بالا بردن پتانسیل آگهی ها دارند را خریداری کرد. مشکل اینجاست که این آمار به اشتغال زایی منجر نمی شوند و زمانیکه این اتفاق نیفتد مسلما افزایش درآمدی نیز بدنبال نخواهد داشت.
مردم از کسانی خرید می کنند که به آنها اعتماد دارند. پولشان را جایی خرج می کنند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند . شما می توانید اعداد بزرگی داشته باشید اما اگر این اعداد با مشتریان واقعی شکل نگرفته باشد هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است. اعداد را دنبال نکنید و بر روی ایجاد یک ارتباط قوی و صادقانه متمرکز شوید.

-

نتایج تبلیغات اغلب دروغی بیش نیست : در دنیای بازاریابی اینترنتی شیوع یافتن دروغ،یک واقعیت تلخ است.
تمرکز روی آمار فروش و تبلیغات اغلب منجر به ایجاد نوعی فشار نادرست برای شکل گیری بیزنس با شخص/شرکت می شود (حباب اطلاعاتی ناشی از تبلیغات متورم). گرچه این شیوه ساده و جذابتر بنظر می رسد اما یک کارآفرین معتقد است که زمان و سرمایه خود را باید صرف گذراندن دوره ها و آموختن از مربیانی کند که در جهت رسیدن به اهداف او  کارامدتر از تبلیغات متورم  هستند.

- کپی کردن کافی نیست : یکی از راههای کپی کردن افرادی است که  برای ما مفید به فایده هستند. مشکل دقیقا زمانیست که بیش از اندازه افراد را کپی کنیم در حالیکه باید تمامی  آنها را آماده به خدمت نگهداریم.
یک آگهی بلقوه،کسب و کاری را ایجاد میکند که اصلی باشد نه مجموعه ای از افراد کپی شده.
- صرف پول برای  مربیان  و دوره های آموزشی برای شما یک جاده فرعی محسوب میشود : درست زمانیکه بنظر میرسد فرآیند تجارت به کندی پیش می رود این تفکر پیش می آید که استخدام یک مربی یا گذراندن دوره های آموزشی تنها راه  حل  است. این راه ممکن است به شما کمک کند اما این شانس را زمانی به شما می هد که آن را در عرصه تجارت خود بکار گیرید. آنچه در مسیر میل به پیشرفت انتخاب کرده اید ممکن است شما را از مسیر اصلی منحرف سازد. لازم به ذکر است که دراین میان ، دوره ها  و مربیان بد نیز وجود دارند.

- آزادی عمل و ارزش نهادن همواره باید باعث  افزایش تمرکز روی اهداف شود : اگر تنها هدف شما رسیدن به ثروت و شهرت میان مردمی است که همواره برای بوسیدن دستان شما تعظیم میکنند , ممکن است بدان دست یابید ؛ اما باید بدانید که درنهایت احساس پوچی خواهید کرد. کارآفرینان با  تمرکز برچنین هدفی، اغلب شکست می خورند . بهترین تجارت همواره بر مبنای یک "چرایی" قوی خواهد بود. برای یک کارآفرین که بطور مستقل و به تنهایی کار می کند ممکن است این دلیل یا "چرایی" نوعی آزادی و فراق بال بحساب آید .اما دیگر کارافرینان در تلاش افزودن ارزش گذاری بر اهداف متعدد هستند. شرکت "ایلان ماسک" در این زمینه می تواند مثال خوبی بحساب آید.
برای توانا شدنتان بیش از آنچه تصور می شود  زمان نیاز است .

در مسیر سودمند شدن تجارت آنلاین کارهای دشواری  وجود دارد که شامل :
- ایجاد یک بنیان قوی : حضور در رسانه های اجتماعی و ایجاد یک لیست از ایمیل ها.
- ارتقا بسترهای نرم افزاری : گرفتن ترافیک از طریق  معرفی پادکست ، ارسال و نوشتن برای سایت های مراجع بزرگ مانند Entrepreneur .com
- ایجاد محصولات و خدمات فروش : اگر قصد ایجاد یک کسب و کار را دارید باید چیزی برای فروش موجود باشد. ارزش و پیشنهاد های عملی ارائه کنید.
شما می توانید یک کسب وکار اینترنتی سود آور را در طول زمان و  و البته  بدون  دغدغه رسیدن به پولی بسیار در زمان اندک بسازید. ساختن آن ممکن است وقت گیر باشد و به زمان نسبتا زیادی نیاز داشته باشد. ممکن است بارها با شکست مواجه شود اما انجام آن کاری غیر ممکن نیست. مخاطب بسازید و ارزش گذاری کنید.تمام اینها برای شما درآمد بدنبال خواهد داشت.

منبع: entrepreneur

chanel  کسب و کار اینترنتی خود را شروع نکنید مگر آنکه کفش آهنی به پاکرده باشید

  • Created on .
  • Hits: 1142